Zespół Platige Image zajął się przygotowaniem modelu królika, jego animacją, renderingiem i kompozycją obrazu. Nad postacią zagubionego w czasie Białego Królika z animacji Disneya z 1951 roku pracował dwa miesiące.
Wyprodukowany w Nowym Jorku i przeznaczony do globalnej emisji spot otwiera ujęcie roztargnionego królika, który ścigając się z czasem, przemierza współczesne nowojorskie ulice. Chce zdążyć na spotkanie z Alicją oraz przedstawienie „Królowej Kier” w Kings Theatre. Niestety spóźnia się dwa razy.
Zobacz również
– Bardzo dobrze wspominam każdy etap tej produkcji. Jedna z pierwszoplanowych postaci kultowej disneyowskiej produkcji trafiła w ręce naszego mistrza detalu i znawcy zachowań zwierząt, Bartka Jerczyńskiego. Animacja okazała się kluczem do sukcesu reklamy. Film opowiada się sam. Historii towarzyszy genialny montaż i oryginalna disneyowska muzyka, która jest dopełnieniem świetnie pokolorowanego obrazu autorstwa Piotra Sasima – mówi Piotr Borowski, CG Supervisor w dziale reklamy Platige Image.
Reklama jest dostępna w internecie oraz emitowana w dwóch wersjach, 15’ i 30’, w wybranych telewizjach, m. in. ABC i FOX, a także w kinach należących do grupy Screenvision.
Za kreację spotu odpowiedzialna jest nowojorska agencja Townhouse, a proces postprodukcji skoordynowała Grey Group Poland.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing