TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Partyzancka koncertowa akcja marketingowa Volkswagen The Beetle

Sobota 3 sierpnia upłynęła w Warszawie pod znakiem ulicznych, gitarowych koncertów w najmodniejszych miejscach stolicy. Wszystko za sprawą The Beetle.
O autorze
1 min czytania 2013-08-16

Rockowych solówek Kuby Frydrycha mogli posłuchać bywalcy popularnych warszawskich lokali. Muzyk podłączał swoją gitarę do systemu audio samochodu i rozpoczynał improwizowane minikoncerty.

Ta oryginalna partyzancka akcja marketingowa Volkswagen Group Polska, została stworzona specjalnie z myślą o kultowym samochodzie, jakim jest Volkswagen The Beetle. Popularny Garbus zmienił się jednak z niepozornego żuczka w zadziorne auto.

– O The Beetle można powiedzieć naprawdę wiele. Że jest legendą, ikoną, samochodem, na którym wychowały się pokolenia. Zależało nam na tym, aby odświeżyć jego wizerunek i zainteresować nim młodych, kreatywnych ludzi z pasją – mówi Mateusz Liśkiewicz, kierownik ds. komunikacji w Volkswagen Group Polska.

Samochód zachował swój wyjątkowy styl, ale uzyskał nową sportową sylwetkę i zadziorny charakter. „Flower power” to już przeszłość. The Beetle nie jest grzecznym samochodem z wazonikiem na kwiaty.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– To wyjątkowe auto z charakterem. Chcieliśmy pokazać, że stać go na coś więcej niż tylko standardową reklamę. Udowodniliśmy, że o The Beetle jest naprawdę głośno – podsumowuje Katarzyna Bara, koordynator akcji z Volkswagen Group Polska.

Popisowe solówki zostały nagrane na potrzeby stworzenia klipu promującego wydarzenie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcję zorganizowała agencja reklamowa Just, a wsparciem PR zajęła się agencja Dobocom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się