YouTube Ads Leaderboard (grudzień2018): Rozśpiewany Święty Mikołaj odwiedził YouTube

Zwycięzcą grudniowego zestawienia została reklama Coca-Coli „Coraz bliżej Święta” z udziałem bardzo zasłużonego dla polskiej sceny muzycznej Świętego Mikołaja. Na drugim miejscu znalazło się Lenovo przedstawiające wyjątkowo gibkiego laptopa. Podium zamyka serwis do zamawiania jedzenia PizzaPortal.pl
O autorze
1 min czytania 2019-01-11

Na pierwszym miejscu uplasowało się wideo powstałe we współpracy Coca-Coli i Kayaxu Coraz bliżej Święta, które trafiło do zestawienia już po raz drugi. Dzięki kooperacji z wytwórnią tym razem w postać Świętego Mikołaja ze słynnej świątecznej piosenki wcieliła się Katarzyna Nosowska przedstawiając swoją aranżację utworu. Ideą samej reklamy było zachęcenie widzów do wsparcia Szlachetnej Paczki.

Drugie miejsce zajęła marka Lenovo Polska z wideo Przedstawiamy YOGA C930. Ma wszystko, by zrobić wrażenie. Okazuje się że laptop YOGA C930 jest nie tylko niezwykle giętki, ale i zapewnia przestrzenny dźwięk.

W klasyfikacji medalowej znalazła się też reklama PizzaPortal.pl – Reklama GIF ME FOOD – 15 sekund. Serwis do zamawiania jedzenia oferuje już dostawę do domu z blisko 4 tysięcy restauracji.

Czwarte miejsce zajęło wideo marki Philips przedstawiające szczoteczkę do zębów, która działa w technologii sonicznej Widzisz różnice? z Philips Sonicare Twoje zęby ją poczują!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grudniowe zestawienie zamyka Nowa Kia Optima Kombi. Optymalna inwestycja | Leasing 102%. Ze spotu dowiadujemy się, że nowa Kia została wyposażona w innowacyjny system multimedialny, a jej bagażnik pomieści aż… 1 686 litrów.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się