Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ponad 1 133 000 złotych dla organizacji charytatywnych od marki Wawel w ramach akcji „Serce Rośnie”

Druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel dobiegła końca. Inicjatywa zaangażowała prawie 100 000 konsumentów. W ramach dwóch edycji programu konsumenckiego Wawel przeznaczył już na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln złotych.
O autorze
1 min czytania 2019-01-11

Zakończyła się druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel. W ramach inicjatywy konsumenci za pośrednictwem dedykowanej strony www.sercerosnie.com.pl rejestrowali kody z opakowań słodyczy oznaczonych serduszkiem i odbierali gwarantowane nagrody. Akcja umożliwiała wsparcie pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w programie: Fundację Anny Dymnej „Mimo wszystko”, Fundację „Wawel z Rodziną”, Stowarzyszenie „Wiosna” z programem „Akademia Przyszłości”, Fundację Jaśka Meli „Poza Horyzonty” oraz Fundację Ewy Błaszczyk „Akogo?”.

Dzięki zaangażowaniu konsumentów Wawel przekaże środki pieniężne w wysokości aż 1 133 839 złotych na cele dobroczynne. Uroczystość wręczenia nagród odbędzie się dniu 7 marca br.

Sukces akcji udowadniają liczby

W akcji Wawelu to konsumenci zadecydowali o tym, jakie środki pieniężne zostaną przekazane poszczególnym organizacjom. Wspólne działanie i dziesiątki tysiąc osób zaangażowanych do pomocy przyniosły imponujące efekty:

  • Łączna kwota, którą Wawel przeznaczy na wsparcie pięciu organizacji charytatywnych to aż 1 133 839 złotych.
  • W akcji wzięło udział prawie 100 000 konsumentów.
  • Łącznie zarejestrowano aż 546 000 kodów.
  • Do konsumentów trafiło 28 000 gwarantowanych nagród.
  • Dla zwycięskiej Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” trafi kwota w wysokości 284 945 złotych.
  • Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?” zostanie wsparta kwotą 283 251 złotych.
  • Fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty” otrzyma 194 323 złotych.
  • Do „Akademii Przyszłości” Stowarzyszenia „Wiosna” trafi kwota w wysokości 185 929 złotych.
  • Dla Fundacji „Wawel z Rodziną” trafi kwota w wysokości 185 392 złotych.

Więcej informacji o akcji „Serce Rośnie” znajduje się na stronie www.sercerosnie.com.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj