zdjęcie: facebook.com/barrakuzcollages
Znana polska artystka Beata Śliwińska, znana jako Barrakuz, nawiązała współpracę z marką Sizeer, w wyniku której zaprojektowała wystrój sklepu brandu w CH Posnania.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Barrakuz, znana przede wszystkim z kolaży, które najczęściej wykorzystuje w swoich pracach, dla marki Sizeer stworzyła sufitowy kubik. Na 4 ściankach znalazły się kolaże ze zdjęciami obuwia wybranych marek – Nike, adidas, Vans oraz Converse.
Pierwsze efekty współpracy pojawiły się już na profilu artystki na Facebooku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz zaprojektowały swoje własne kolekcje ubrań dla marki Medicine. W ramach ich promocji artystki stworzyły barwne murale w Krakowie i Warszawie.