Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polska artystka Barrakuz udekorowała sklep Sizeer w CH Posnania

Polska artystka Barrakuz udekorowała sklep Sizeer w CH Posnania
Barrakuz zaprojektowała wystrój sklepu Sizeer w CH Posnania – w salonie pojawiły się charakterystyczne dla artystki kolaże, tym razem ze zdjęciami obuwia wybranych marek.
O autorze
0 min czytania 2019-01-15

zdjęcie: facebook.com/barrakuzcollages

Znana polska artystka Beata Śliwińska, znana jako Barrakuz, nawiązała współpracę z marką Sizeer, w wyniku której zaprojektowała wystrój sklepu brandu w CH Posnania.

Barrakuz, znana przede wszystkim z kolaży, które najczęściej wykorzystuje w swoich pracach, dla marki Sizeer stworzyła sufitowy kubik. Na 4 ściankach znalazły się kolaże ze zdjęciami obuwia wybranych marek – Nike, adidas, Vans oraz Converse.   

Pierwsze efekty współpracy pojawiły się już na profilu artystki na Facebooku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz zaprojektowały swoje własne kolekcje ubrań dla marki Medicine. W ramach ich promocji artystki stworzyły barwne murale w Krakowie i Warszawie.