Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Związek „Polskie Mięso” rozpoczął kampanię „Pewne jest jedno. Polskie mięso”

Związek „Polskie Mięso” rozpoczął kampanię dotyczącą mięsa wieprzowego i drobiowego pod hasłem „Pewne jest jedno. Polskie mięso”. Głównym celem działań jest zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów na temat walorów mięsa wieprzowego i drobiowego oraz walka ze stereotypami na jego temat.
O autorze
1 min czytania 2019-01-18

Ambasadorami akcji zostali Beata Śniechowska i Tomasz Czajkowski. Kampania będzie miała swoją odsłonę w kanałach online i offline.

W najnowszej kampanii Związek „Polskie Mięso” chce zachęcić Polaków, aby nie tylko cieszyli się walorami smakowymi drobiu i wieprzowiny, ale mieli także szansę na zaktualizowanie swojej wiedzy na temat mięsa, jego wartości odżywczych i kalorycznych. Polskie mięso jest jednym z najlepszych na świecie pod względem jakościowym. Co za tym idzie, Polska jest nr 1 pod względem eksportu mięsa w Europie.

– Kampania „Marka Polskie Mięso” to przede wszystkim walka ze stereotypami oraz podniesienie świadomości społeczeństwa na temat roli mięsa w diecie człowieka. Edukacja konsumenta ma na celu pokazanie jak wysoki poziom prezentuje obecnie produkcja mięsa drobiowego oraz wieprzowego, jak ważna jest jego rola w zbilansowanej diecie, a także prawidłowej pracy organizmu. Na „tak” dla polskiego mięsa przemawia nie tylko jego jakość i smak, ale przede wszystkim twarde dane: wzrost konsumpcji i idący za nim wzrost sprzedaży zarówno na rynku polskim jak i poza granicami naszego kraju. Najważniejszym celem jest jednak dla nas uświadomienie konsumentom, dlaczego warto wybierać polskie mięso – komentuje Witold Choiński, prezes zarządu Związku „Polskie Mięso”.

W ramach kampanii odbędą się spotkania informacyjno-promocyjne, podczas których gospodarzami będą m.in. ambasadorzy kampanii: Beata Śniechowska, szefowa kuchni, restauratorka, zwyciężczyni drugiej edycji programu MasterChef i Tomasz Czajkowski, twórca kulinarny, autor bloga Magiczny Składnik.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania będzie miała swoją odsłonę również w kanale digital, gdzie jej główną osią będzie wideo content z hasłem przewodnim – Białe czy czerwone? Działania będą prowadzone na Facebooku, Instagramie oraz YouTubei. Z kolei w TV i prasie działania obejmą product placement. Ambasadorzy akcji będą także obecni w programach śniadaniowych stacji TVN i Polsat.

Za kompleksowe przygotowanie kampanii „Marka Polskie Mięso” odpowiada agencja EMLAB (Grupa S/F), która realizuje cykl eventów informacyjno-promocyjnych, działania w kanale digital, przygotowanie strony WWW kampanii oraz lokowania produktów w TV i prasie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Cała akcja potrwa do 30 kwietnia 2019 r. Kampania została sfinansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się