PUMA i Maybelline New York nawiązują współpracę

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PUMA i Maybelline New York nawiązują współpracę

PUMA i Maybelline New York podjęły współpracę w zakresie wprowadzenia na rynek pierwszej specjalnej kolekcji do makijażu PUMA x Maybelline.

Współpraca w zakresie makijażu PUMA x Maybelline powstała z myślą o nieustannie będących w ruchu, gotowych na wszystko przedstawicielach pokolenia Z i Milenium. Wykorzystując obsesję w zakresie stylu athleisure, Maybelline połączyło siły z marką PUMA w celu opracowania najbardziej wydajnej, inspirowanej stylem ulicznym kolekcji makijażu. – Dzisiejsi młodzi konsumenci wybierają aktywny styl życia czy to pod względem kariery, sportu, czy osobowości. Nasza klientka jest zawsze w biegu, nigdy nie poprzestaje w dążeniach i potrzebuje bardzo wydajnych produktów, które dotrzymują jej kroku – skomentowała Trisha Ayyagari, zastępca dyrektora generalnego w Maybelline New York. – Kolekcja PUMA x Maybelline powstała właśnie w tym celu – dodała.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Opracowana z wykorzystaniem najnowszych, długo utrzymujących się rozwiązań kolekcja PUMA x Maybelline składa się z 12 produktów. Ponadto marka Maybelline wprowadziła dwa nowe podwójne sztyfty. Wielofunkcyjny format produktów możliwy jest dzięki eleganckiemu opakowaniu do łatwego transportu, przez co sztyfty można z łatwością wykorzystać do przygotowania pełnego makijażu lub szybkich poprawek po treningu. Znana z pasji do sportu, mody i piękna ikona stylu i wieloletnia przedstawicielka Maybelline oraz najnowsza ambasadorka marki PUMA Adriana Lima zostanie twarzą kampanii.

Marka PUMA zawsze stara się łączyć modę i sport, a współpraca z Maybelline pomaga osiągnąć ten cel. – Kolekcja odzwierciedla właśnie to połączenie siłowni z wybiegiem. Do tego dążymy we wszystkich inicjatywach na rzecz naszych klientek – skomentował Adam Petrick, globalny dyrektor marki i marketingu w PUMA. – Wierzymy, że ta przełomowa współpraca pozwoli kobiecie PUMA płynnie przejść z siłowni na ulicę i zapewni jej narzędzia umożliwiające najlepszy wygląd i samopoczucie – dodał Petrick.

– PUMA i Maybelline są synonimem popularnych, wysoko wydajnych produktów – powiedział Leonardo Chavez, globalny prezes marki w Maybelline New York. – Współpraca Maybelline z PUMA oznacza, że innowacyjny makijaż inspirowany stylem ulicznym będzie dostępny dla konsumentów na całym świecie i uzupełni ich aktywny, wymagający styl życia – dodał Chavez.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij