W tegorocznej edycji tego międzynarodowego konkursu TOFU Studio z Gdańska otrzymało dwie nagrody German Design Award Special w kategorii Excellent Communications Design. Nagrodzonymi pracami zostały odpowiednio kalendarz ROBOTY zrealizowany przez studio charytatywnie dla Fundacji KRWINKA z Łodzi, oraz dedykowana identyfikacja wizualna promująca „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga przygotowana na zamówienie Muzeum Narodowego w Gdańsku.
W uzasadnieniu werdyktu dotyczącego kalendarza jurorzy docenili stylowo zilustrowaną publikację, która pobudza wyobraźnię i kreatywność każdego użytkownika. Identyfikacja wizualna przygotowana w ramach kampanii promującej „Sąd Ostateczny” została według jury starannie i bardzo klarownie opracowana. Tym co szczególnie urzekło osoby oceniające projekt było uderzające wręcz wykorzystanie złota, zwłaszcza w reklamie zewnętrznej. Zabieg ten był dość zaskakujący, ale według jury zapewni całemu projektowi dużą rozpoznawalność i przyciągnie odpowiednią uwagę.
Zobacz również
German Design Award to jedna z najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród, przyznawana w dziedzinie szeroko pojętego projektowania. W tegorocznej edycji GDA 2019 międzynarodowy skład jurorski, złożony z 45 specjalistów, nagrodził najbardziej designerskie rozwiązania. Od 2012 r. Niemiecka Rada Wzornictwa (Rat für Formgebung) jest gospodarzem German Design Awards. Co ważne w konkursie mogą brać udział tylko ci, którzy zostali formalnie wybrani i nominowani do konkursu. Kryteria oceny nominacji obejmują między innymi ogólną koncepcję, trwałość, estetykę i funkcjonalność.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]