Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wystarczy iskra, by uruchomić nienawiść – Interia przeciwko hejtowi w sieci

W związku z wydarzeniami z Gdańska i poruszeniem, jakie wywołały wśród opinii publicznej, Grupa Interia.pl uruchomiła akcję, wspierającą walkę z mową nienawiści w polskim internecie.
O autorze
1 min czytania 2019-01-25

Kampania ma na celu zwrócić uwagę czytelników portalu na skalę zjawiska, zachęcić do refleksji, a także wyposażyć ich w narzędzia do przeciwstawiania się tzw. hejterom.

Mimo ogromnej tragedii, jaka wydarzyła się 13 stycznia w Gdańsku i podniesienia przez media tematu roli, jaką w tej zbrodni odegrała mowa nienawiści, pomimo wszechobecnego nawoływania do rewizji własnych wypowiedzi, staliśmy się świadkami eskalacji problemu. Pod artykułami nt. tragedii pojawiło się o 30% więcej komentarzy niż pod innymi artykułami, publikowanymi w Faktach przed 13.01. Wśród wypowiedzi znalazło się wiele komentarzy, będących mową nienawiści.  

Na nasilające się zjawisko Interia zareagowała czasową blokadą komentarzy pod artykułami w serwisie Fakty, ale wszechobecny hejt znajdował sobie inne miejsca w portalu. W ten sposób zrodził się pomysł, by do tego zjawiska podejść bardziej globalnie. W ramach akcji redakcja serwisu Fakty Interia.pl wspólnie ze specjalistami – dr. Alicją Bartuś (Oświęcimski Instytut Praw Człowieka), dr. Adamem Bulandrą (Stowarzyszenie Interkulturalni PL) oraz Elżbietą Kielak (Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej) – przygotowała materiał, w którym analizuje zjawisko oraz możliwości przeciwdziałania mowie nienawiści w polskim internecie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do tekstu prowadzą bannery uruchomione w ramach kampanii autopromocyjnej w portalu. Co więcej, we wszystkich serwisach Interii w sekcji „Komentarze” pojawią się bloczki informujące o akcji i zachęcające użytkowników do zgłaszania przejawów mowy nienawiści, które zauważą w wypowiedziach innych komentujących.

Według Badania Gemius/PBI w grudniu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18,9 mln realnych użytkowników i 1,4 mld odsłon, a sam portal Interia – 13,7 mln realnych użytkowników i 724 mln odsłon.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się