Przemysław Szymański (Natura): Nic tak nie wiąże długoterminowo klienta z produktem jak emocje

Przemysław Szymański (Natura): Nic tak nie wiąże długoterminowo klienta z produktem jak emocje

„Nowości pojawiają się cały czas. Najlepszym i najbardziej efektywnym trendem może być coś, czego jeszcze nie znamy” – z Marketingową 11 zmierzył się Przemysław Szymański, kierownik działu marketingu w Natura Sp. z o.o.

1. W marketingu najważniejsze jest...

W marketingu najważniejsze są emocje. Na nich często buduje się sprzedaż, bo nic tak nie wiąże długoterminowo klienta z produktem jak właśnie emocje.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł...

Takie projekty to codzienna praca. Każdy, nawet najmniejszy sukces uskrzydla i motywuje do dalszej, coraz lepszej pracy.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

W trakcie pracy zawodowej przyszło mi zmierzyć się ze zmianami w prawie, które znacznie ograniczały działania marketingowe dla całej branży. Ta zmiana i konieczność dostosowania się do dynamicznego otoczenia prawnego były do tej pory moim najtrudniejszym wyzwaniem.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to...

Rebranding i ujednolicenie komunikacji w największej sieci aptek w Polsce.

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

Kampania Apple – Think different. Wydaje mi się, że w pełni oddała ducha produktów Apple i pomimo tego, że jej główny slogan nie jest już stosowany w komunikacji, to nadal jest aktualny. Odnosi się do tego, co w marketingu jest dla mnie najważniejsze, czyli emocji.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to...

Nowości pojawiają się cały czas. Najlepszym i najbardziej efektywnym trendem może być coś, czego jeszcze nie znamy. Według mnie marketing będzie coraz bardziej łączyć się z zyskującą na popularności rozszerzoną rzeczywistością. Na znaczeniu jeszcze mocniej zyskają wszelcy zautomatyzowani asystenci w domach. Na końcu ważne pozostaną social advertising i jak najgłębsza personalizacja komunikatu.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to...

Według mnie nie można wskazać konkretnych działań, które są przereklamowane. Marketing jest fajny dlatego, że w różnych branżach, w tym samym czasie, te same działania mogą być skuteczne lub nie. To, co działa w retailu beauty, niekoniecznie sprawdzi się w retailu np. materiałów budowlanych. Dlaczego? Najczęściej definiuje to grupa docelowa, która bywa skrajnie różna.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...

Wyświechtany slogan, ale jedyny właściwy, czyli „partnerstwo”.

9. Swoje inspiracje czerpię z...

Z tego wszystkiego, co mnie jednocześnie interesuje.

10. Moja kampania marzeń...

Ogólnoświatowa kampania, w której ograniczeniami są jedynie wyobraźnia i kreatywność, a nie budżet.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Jak to często bywa o wszystkim zadecydował przypadek… i tak już zostało.

 

O rozmówcy:

Przemysław Szymański, kierownik działu marketingu w Natura Sp. z o.o., laureat nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2018 w kategorii uroda / kosmetyki / higiena.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij