Dorota Szelągowska i Mateusz Gessler w nowej edycji Akademii Smaku marki Bosch

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dorota Szelągowska i Mateusz Gessler w nowej edycji Akademii Smaku marki Bosch

W 2019 roku między kuchnią a salonem w towarzystwie urządzeń marki Bosch spotkają się projektantka wnętrz, Dorota Szelągowska i mistrz kuchni, Mateusz Gessler. W tej edycji Akademii Smaku, smak nabierze dodatkowego wymiaru.

Akademia Smaku to flagowy projekt marki Bosch realizowany od 2015 roku. Portal od samego początku bazował na przepisach oraz poradach kulinarnych, w których, wraz z ambasadorami, szukaliśmy przede wszystkim inspiracji do stworzenia zdrowych i smacznych dań. Dzięki serwisowi, marka Bosch dba o podniebienia i smak Polaków. W nowej odsłonie serwisu rozbudzi go również w wymiarze planowania wysmakowanych wnętrz. Dlatego w 2019 roku Akademii Smaku będzie przewodzić hasło „Wszystkie wymiary smaku”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marka Bosch, jako producent małego i dużego AGD, chce pokazać możliwości aranżacyjne dla domu. W serwisie pojawi się nowy obszar tematyczny – „Wnętrza”. Twarzą tej inspirującej części aranżacyjnej będzie Dorota Szelągowska – projektantka i dekoratorka wnętrz. Ambasadorem części kulinarnej będzie Mateusz Gessler – szef kuchni i restaurator. W obu tych obszarach Akademii Smaku czytelnicy będą mogli znaleźć przepisy, porady, trendy i rozwiązania w zakresie kulinariów oraz aranżacji wnętrz stworzone przez ambasadorów.

W ramach kampanii Mateusz Gessler zdecydował się również powierzyć Dorocie Szelągowskiej projekt własnej kuchni. Każdy będzie mógł zatem zobaczyć, jak Dorota urządziła Mateusza. Będzie można obserwować proces projektowania funkcjonalnej przestrzeni, wybierania sprzętu AGD oraz zabudowy, tworzenia przestrzeni i dekoracji. Finalnie, dzięki panoramicznemu interaktywnemu zdjęciu, każdy będzie mógł zobaczyć m.in. nową, domową kuchnię Gesslera stworzoną przez popularną projektantkę we współpracy z marką Bosch. W drugiej połowie roku czeka nas kolejna odsłona kampanii, gdzie Dorota urządzi… o tym wkrótce się przekonamy!

Przez cały rok Mateusz Gessler oraz Tomasz Lach – autor bloga Zajadam.pl – będą dostarczali inspirujących wideo-przepisów oraz porad z zakresu kulinariów.

Działania zaplanowane są na cały rok. Za opracowanie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, komunikacji mediowej, w tym zakup mediów oraz obsługę mediów społecznościowych w ramach projektu odpowiada agencja INSIGNIA. Materiały filmowe zostały zrealizowane wraz z domem produkcyjnym ISTV Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij