Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Snap to Shop: Marks & Spencer wprowadza wyszukiwanie produktów za pomocą zdjęć

Snap to Shop: Marks & Spencer wprowadza wyszukiwanie produktów za pomocą zdjęć
Marks & Spencer wprowadził nową usługę, która umożliwia wyszukiwanie produktów za pomocą zdjęć. Wystarczy wgrać dowolne zdjęcie, a system sam wyszuka produkty, dzięki którym będzie można odtworzyć oczekiwaną kreację. Funkcja ta dostępna jest jedynie na urządzeniach mobilnych.
O autorze
1 min czytania 2019-01-29

Ile razy zdarzyło się, że spodobał nam się wybrany element garderoby na jakimś zdjęciu, lecz kompletnie nie wiedzieliśmy jakiej marki jest owa rzecz, lub gdzie można ją znaleźć. Marks & Spencer z pewnością wie o czym mowa, bo wprowadził nową usługę „Style Finder”, która na podstawie zdjęcia wyszuka nam dany produkt.

Jak to działa w praktyce? Wystarczy, że wejdziemy na mobilną wersję strony internetowej marki i wgramy zdjęcie dowolnego stroju, który nam się podoba. System „Style Finder”, wykorzystując sztuczną inteligencję, w zaledwie kilka sekund przefiltruje cały dostępny asortyment na stronie i wybierze te ubrania, które najbliżej odpowiadają tym przedstawionym na zdjęciu. Co więcej, każda osoba może wybrać dodatkowe filtry, tak aby wyszukane produkty odpowiadały osobistym preferencjom co do ceny, koloru, rozmiaru itp.  

PS

Marks & Spencer stworzył kolekcję na sezon jesień-zima 2018/2019, zaprojektowaną dla niepełnosprawnych dzieci. Odzież z kolekcji posiadaja dodatkowe udogodnienia ułatwiające jej zakładanie i ściąganie, tak aby odpowiadała na potrzeby dzieci poruszających się o kulach, wózku inwalidzkim czy też dzieci z porażeniem mózgowym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Pod koniec października 2018 roku Zalando wdrożyło Algorytmicznego Asystenta Mody (ang. Algorithmic Fashion Companion – w skrócie AFC), aby inspirować klientów personalizowanymi poradami dotyczącymi stroju – program posiadający już odpowiednią wiedzę sugeruje produkty na podstawie wcześniejszych zakupów klientów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się