Zaradność czy bezradność? Miasto Poznań zachęca do aktywnego udziału w wyborach do rad osiedli

11 stycznia br. w Poznaniu wystartowała kampania promocyjna wyborów do rad osiedli 2019 – „ZaRadność”, zachęcająca poznaniaków do kandydowania oraz aktywnego udziału w wyborach.
O autorze
0 min czytania 2019-01-29

Motywem przewodnim akcji „ZaRadność” jest gra słów „Za” i „Radny” odwołująca się do wielkopolskiego etosu umiejętności radzenia sobie w różnych sytuacjach, przedsiębiorczości i zaangażowania.

W celu dotarcia do możliwie najszerszej grupy mieszkańców Poznania, twórcy kampanii wykorzystali tradycyjne kanały komunikacji, jak telewizja, radio, prasa lokalna, materiały BTL czy nośniki outdoorowe. Dodatkowo akcję uzupełniają działania digitalowe z uwzględnieniem social mediów i kanałów własnych Miasta Poznania.

Organizatorem kampanii „ZaRadność”, propagującej wybory do poznańskich rad osiedli, jest Miasto Poznań. Kampania ruszyła  11 stycznia i potrwa do 23 marca 2019 r.

Wybory do rad osiedli odbędą się 24 marca 2019 r. Więcej informacji dotyczących organizacji wyborów oraz samej kampanii znajduje się na stronie www.zaradność.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację, egzekucję i plan mediowy dwóch etapów akcji oraz za przygotowanie strony internetowej kampanii odpowiada agencja V&P.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się