Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

#Reservedforlove: Barrakuz stworzyła kampanię walentynkową dla Reserved

#Reservedforlove: Barrakuz stworzyła kampanię walentynkową dla Reserved
Polska artystka Barrakuz zaprojektowała nową kampanię dla marki Reserved, stworzoną z myślą o nadchodzących walentynkach. W projektach zostały użyte ręcznie wykonywane laurki miłosne z końca XIX w oraz elementy paryskich rzeźb.
O autorze
1 min czytania 2019-01-29

W poniedziałek 28 stycznia ruszyła kampania #Reservedforlove marki Reserved, którą zaprojektowała Beata Śliwińska Barrakuz z myślą o tegorocznych walentynkach.

Projekt zawiera key visual: zestaw obrazów, które w graficzny sposób pokazują kolekcję bielizny i akcesoriów dla niej oraz ruchome obrazki towarzyszące kampanii, które zaanimował Bartek Szadurski.

Projekt z zamysłu miał odbiegać od sztampowego podejścia do tego święta, a cała uwaga zostaje skupiona na eteryczności, bliskości i wysublimowanym charakterze kolaży przestrzennych. W projektach zostały użyte ręcznie wykonywane laurki miłosne z końca XIX w. Część akcesoriów sfotografowano z elementami paryskich rzeźb.

Jest to już druga wizualna współpraca Beaty z marką Reserved. Wcześniej artystka nadzorowała od strony kreatywnej projekt prezentownika marki Reserved w grudniu 2018 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Kolekcja sylwestrowa Reserved została stworzona we współpracy ze stylistami brytyjskiego Vogue’a. Linia oddawała klimat słynnego nowojorskiego klubu nocnego Studio 54 i utrzymana jest w stylu glamour lat 70.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Barrakuz zaprojektowała wystrój sklepu Sizeer w CH Posnania – w salonie pojawiły się charakterystyczne dla artystki kolaże, tym razem ze zdjęciami obuwia wybranych marek.

PS3

Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz zaprojektowały swoje własne kolekcje ubrań dla marki Medicine. W ramach ich promocji artystki stworzyły barwne murale w Krakowie i Warszawie.