W poniedziałek 28 stycznia ruszyła kampania #Reservedforlove marki Reserved, którą zaprojektowała Beata Śliwińska Barrakuz z myślą o tegorocznych walentynkach.
Projekt zawiera key visual: zestaw obrazów, które w graficzny sposób pokazują kolekcję bielizny i akcesoriów dla niej oraz ruchome obrazki towarzyszące kampanii, które zaanimował Bartek Szadurski.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Projekt z zamysłu miał odbiegać od sztampowego podejścia do tego święta, a cała uwaga zostaje skupiona na eteryczności, bliskości i wysublimowanym charakterze kolaży przestrzennych. W projektach zostały użyte ręcznie wykonywane laurki miłosne z końca XIX w. Część akcesoriów sfotografowano z elementami paryskich rzeźb.
Jest to już druga wizualna współpraca Beaty z marką Reserved. Wcześniej artystka nadzorowała od strony kreatywnej projekt prezentownika marki Reserved w grudniu 2018 roku.
Kolekcja sylwestrowa Reserved została stworzona we współpracy ze stylistami brytyjskiego Vogue’a. Linia oddawała klimat słynnego nowojorskiego klubu nocnego Studio 54 i utrzymana jest w stylu glamour lat 70.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Barrakuz zaprojektowała wystrój sklepu Sizeer w CH Posnania – w salonie pojawiły się charakterystyczne dla artystki kolaże, tym razem ze zdjęciami obuwia wybranych marek.
PS3
Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz zaprojektowały swoje własne kolekcje ubrań dla marki Medicine. W ramach ich promocji artystki stworzyły barwne murale w Krakowie i Warszawie.