Mówi się – „Przez żołądek do serca” i chyba coś w tym jest. A przynajmniej tak sądzi Samsung bo stworzył nową usługę „Refrigerdating”, która łączy ludzi na podstawie zawartości ich lodówek.
Wystarczy zalogować się na stronie refrigerdating.com i umieścić zdjęcie swojej lodówki. Wówczas system dobierze pasującą do Ciebie osobę, na podstawie tego, co ma się w lodówce. Niezły pomysł, prawda? 😉
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Tinder w zabawny sposób zilustrował, jak ewoluowały relacje między ludźmi, gwarantując, że aplikacja pozwoli tworzyć związki na całe życie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing