Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Znajdź drugą połówkę na podstawie tego, co masz w lodówce

Znajdź drugą połówkę na podstawie tego, co masz w lodówce
Samsung zaprezentował nową usługę „Refrigerdating”, dzięki której użytkownicy robiąc zdjęcie zawartości swojej lodówki mogą nawiązać kontakt z innymi, którym spodobało się to, co ma się w lodówce.
O autorze
0 min czytania 2019-01-30

Mówi się – „Przez żołądek do serca” i chyba coś w tym jest. A przynajmniej tak sądzi Samsung bo stworzył nową usługę „Refrigerdating”, która łączy ludzi na podstawie zawartości ich lodówek.

Wystarczy zalogować się na stronie refrigerdating.com i umieścić zdjęcie swojej lodówki. Wówczas system dobierze pasującą do Ciebie osobę, na podstawie tego, co ma się w lodówce. Niezły pomysł, prawda? 😉 

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tinder w zabawny sposób zilustrował, jak ewoluowały relacje między ludźmi, gwarantując, że aplikacja pozwoli tworzyć związki na całe życie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing