Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Coś dla Planety: Jurek Owsiak oraz Robert i Ania Lewandowscy w nowej akcji Noizz

Coś dla Planety: Jurek Owsiak oraz Robert i Ania Lewandowscy w nowej akcji Noizz
Nowa akcja Noizz „Coś Dla Planety” ma na celu stworzenie społecznego ruchu ratowania Ziemi. Każdy z nas, robiąc nawet małą rzecz, może przyczynić się do poprawy warunków ekologicznych i klimatycznych na naszej planecie.
O autorze
1 min czytania 2019-01-30

Po dużym sukcesie akcji „Tu Pijesz Bez Słomki”, redakcja Noizz rusza z kolejną akcją, której celem jest propagowanie ekologicznego podejścia do życia.

Każdy, robiąc nawet małą rzecz może przyczynić się do powstrzymania katastrofalnych zmian klimatycznych. Nawet niewielkie gesty się liczą. Akcja „Coś Dla Planety” pokazuje, że zmieniając swoje codzienne przyzwyczajenia każdy z nas może przyczynić się do poprawy warunków ekologicznych i klimatycznych.   

W akcję zaangażowali się już m.in. Areta Szpura, Jurek Owsiak, Julia Wieniawa, Robert i Ania Lewandowscy czy Lara Gessler. Sprawdźcie, jakie deklaracje złożyli.

Na stronie akcji każdy z nas może zadeklarować, co chce zrobić dla naszej planety.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

CSR (ang. corporate social responsibility), czyli społeczna odpowiedzialność biznesu to koncepcja, która w światowym i rodzinnym biznesie od kilkunastu lat wyznacza standardy działalności i ma ogromny wpływ na kształtowanie wizerunku firm i marek. Które akcje CSR-owe były najlepsze w 2018 roku?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pod koniec stycznia br. ruszyła inna akcja portalu NOIZZ i Fundacji DKMS „VS życie”. Celem inicjatywy jest zachęcanie do rejestracji jako potencjalny dawca szpiku.