Ruszyła kampania Polskiego Funduszu Rozwoju – „PPK. W sumie się opłaca”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła kampania Polskiego Funduszu Rozwoju  – „PPK. W sumie się opłaca”

Pod koniec stycznia br. ruszyła kampania wprowadzająca Pracownicze Plany Kapitałowe. Jej hasłem przewodnim jest „PPK. W sumie się opłaca”, a działania obejmują przede wszystkim TV, prasę, radio i internet wraz z kanałami społecznościowymi.

Celem kampanii jest przedstawienie podstawowych zasad i korzyści programu długoterminowego oszczędzania, do którego może przystąpić każda zatrudniona osoba podlegająca obowiązkowo ubezpieczeniu emerytalnemu i rentowemu. W ramach programu pracodawca utworzy w wybranej instytucji finansowej prywatny rachunek PPK dla każdego pracownika. Wpłaty na ten rachunek będą dokonywane co miesiąc przez pracownika i pracodawcę oraz zostaną zasilone wpłatą powitalną i dopłatami rocznymi od państwa. Dzięki programowi PPK Polacy będą mogli zyskać dodatkowe oszczędności emerytalne do wykorzystania po ukończeniu 60. roku życia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym tygodniu ruszył pierwszy etap kampanii skierowanej do pracowników i pracodawców. Ze względu na ustawowe terminy przystępowania do programu kolejnych grup przedsiębiorstw – od największych podmiotów po najmniejsze firmy, kampania ma charakter długofalowy.

Kampania obejmuje telewizję, prasę, radio oraz internet, w tym kanały społecznościowe. Dodatkowo agencja przygotowała zestaw informacyjny dla pracodawców i pracowników.

Za przygotowanie kampanii odpowiada Havas Warsaw. Spot telewizyjny został wyprodukowany przez Dynamo Films. Za jego reżyserię odpowiada Marcin Filipek. W materiałach wykorzystano zdjęcia zrealizowane na potrzeby tej kampanii przez Marcina Sudera.

Agencja Havas Warsaw zwyciężyła w przetargu przeprowadzonym przez PFR S.A. w 2018 roku. Współpraca, w ramach której agencja jest odpowiedzialna za strategię komunikacji, kreację a także PR i działania w mediach społecznościowych (odpowiada za nie agencja Havas PR Warsaw), ma charakter długoterminowy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij