Wrocławscy aktywiści przerobili homofobiczny billboard

Wrocławscy aktywiści przerobili homofobiczny billboard
Aktywiści z Wrocławskiej Grupy Nieznanych zmienili przekaz homofobicznego billboardu, który sugerował, że homoseksualiści częściej chorują na AIDS. W efekcie zmienili mowę nienawiści w mowę miłości.
O autorze
0 min czytania 2019-02-01

We Wrocławiu pojawił się billboard Fundacji Pro-prawo do życia z kontrowersyjnym napisem „Homoseksualiści 100 razy częściej zapadają na HIV/AIDS”. Z kolei jako źródło informacji autorzy nośnika reklamowego wskazali statystyki CDC za 2014 rok.

Aktywiści z Wrocławskiej Grupy Nieznanych postanowili nieco zmienić przekaz tego billboardu – wymazali część słów i w efekcie został tylko napis „Seksu 100 razy częściej”. Jak sami przyznali w poście opublikowanym na swoim facebookowym profilu, zmienili „mowę nienawiści w mowę miłości”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zdjęcia: facebook.pl/WroclawskaGrupaNiezaleznych

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie pojawiły się karykatury popularnych plakatów znanych marek. To działanie subvertisingowej grupy Special Patrol Group, która walczy z konsumpcjonizmem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się