TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ogólnopolska Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka po raz 4. w Gdańsku

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka to coroczne, ogólnopolskie spotkanie osób zajmujących się promocją, komunikacją i marketingiem w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych czy oddolnych inicjatywach. 4. edycja wydarzenia odbędzie się 7-8 marca 2019 w Gdańsku.
O autorze
2 min czytania 2019-02-01

– Nowe narzędzia, inspiracje dla kultury z innych branż i z zagranicy, badania i case studies, problemowe dyskusje – różnorodny program Konferencji Marketing w Kultu-rze buduje stałą publiczność, a dobre opinie uczestników przyciągają kolejne osoby – mówi Monika Serafin z Instytutu Kultury Miejskiej.

– W 2019 roku skupimy się na nowych trendach komunikacji z odbiorcami i zasta-nowimy się, jak instytucje i organizacje mogą skorzystać z ekonomii behawioralnej. Poruszymy tematy współpracy z biznesem, storytellingu w kulturze, finansowania społecznościowego. Nie zabraknie także prezentacji badań dot. konsumentów kul-tury – zapowiada Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej.

Wśród prelegentów i prelegentek oraz prowadzących warsztaty: Paweł Tkaczyk (MIDEA), Anna Miotk (PBI), Artur Jabłoński (digitalk), Agata Grenda (Grenda. Pro-dukcja kultury), Michał Bajorek (@24hoursuccess), Katarzyna Szustow (Szustow Komunikacja), Bartłomiej Brach (PTBRiO), Anna Rzeźnik (PTBRiO), Agata Roma-niuk (Blink spark a change), Bartłomiej Raducha (WebWave CMS), Sylwia Chwala-na (Lekko o copywritingu), czy Przemysław Witka (Agile Brains).

Co roku organizatorzy zapraszają również gości z zagranicy. Pierwszym ogłoszonym prelegentem jest Hansjürgen Schmölzer. Jest menadżerem kultury, dziennikarzem, filmowcem. Został odznaczony austriacką nagrodą państwową w dziedzinie marke-tingu oraz Globe Award za najlepiej promowany projekt kulturalny na świecie (Euro-pejska Stolica Kultury Graz 2003), właściciel agencji marketingowej BSX. Tytuł jego wystąpienia to: „Dlaczego mieliby nas odwiedzać goście zagraniczni? Analiza strate-giczna dla instytucji kultury z obszarów pozametropolitalnych”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dostępna jest ostatnia pula 100 biletów. Rejestracja na konferencję możliwa jest na stronie. Wydarzenie odbędzie się w Starym Maneżu, ul. Słowackiego 23, Gdańsk-Wrzeszcz.

Dla instytucji i organizacji uczestniczących w konferencji przygotowano także kon-kurs Kulturalne Case Studies 2018! Spośród zgłoszonych kampanii jury wybierze 6 do prezentacji podczas konferencyjnego afterparty. Zwycięska kampania otrzyma statuetkę oraz nagrodę w wysokości 1 000 zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bilety na konferencję: 150 zł – dwa dni konferencji (7 i 8 marca 2019).
Bilety na warsztaty towarzyszące wydarzeniu wyczerpały się.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podczas trzech poprzednich edycji konferencji (2016-2018), gośćmi wydarzenia byli, m.in.: Natalia Hatalska (hatalska infuture institute), Barbara Stawarz-Garcia (Happy con-tent), Artur Jabłoński (jablonski.com), Marcin Poprawski (UAM), Jagoda Prętnicka-Markiewicz (SentiOne), Dominik Pokornowski i Katarzyna Toczko (haipaa.com), Łukasz Maźnica (ekultura.org), Katarzyna Grabowska (Business and Culture), Mi-rosław Filiciak (SWPS), Aleksandra Czapla-Oslislo (Teatr Śląski), Małgorzata Zając (Muzeum POLIN), Cezary Chwicewski (Up To Date Festival) i wielu innych eksper-tów, badaczy i praktyków promocji i komunikacji kultury w Polsce.

Gośćmi zagranicznymi, którzy dzielili się wiedzą ze swoich krajów i instytucji, byli: Jessie Hunt (Victoria and Albert Museum), Estella Burga i Thomas Wood Näslund (Lava Bibliotek & Verkstad), Mar Dixon (organizatorka akcji #AskTheCura-tor) oraz Jonathan Goodacre (The Audience Agency).

Wystąpienia z poprzednich edycji dostępne są na kanale IKM na Youtubie.