Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

15-lecie współpracy z TOPR: startuje nowa kampania ŠKODY

1 lutego wystartowała część digitalowa kampanii ŠKODA 4x4, podkreślająca jeden z głównych celów marki, jakim jest zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa w każdych. Jako dowód na niezawodność samochodów ŠKODY, kampania nawiązuje do trwającej od 15 lat współpracy marki z TOPR.
O autorze
1 min czytania 2019-02-04

Kampania oparta jest na materiale video, który nawiązuje do współpracy ŠKODY z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Od 15 lat marka udostępnia ekipie ratunkowej TOPR modele samochodów z napędem 4×4, których technologia została dostosowana do jazdy w wymagających warunkach. Wśród nich znajdują się m.in. ŠKODA OCTAVIA oraz największy SUV w portfolio marki, KODIAQ.

– W tym roku obchodzimy piętnastą rocznicę współpracy marki ŠKODA z ratownikami Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Cieszymy się, że od tylu lat nasze auta stanowią wsparcie dla ratowników i zdają egzamin nawet w ekstremalnych warunkach. Dlatego w ramach startującej kampanii ŠKODA 4×4 podkreślamy znaczenie innowacyjności i nowoczesnych technologii wprowadzanych do naszych aut, które zapewniają najwyższe standardy bezpieczeństwa w każdym terenie i okolicznościach – komentuje Arkadiusz Gwizdek dyrektor marketingu marki ŠKODA.

Ekosystem kampanii składa się z części digitalowej, reklamy telewizyjnej i kinowej. Projekt stanowi część kampanii brandowej ŠKODA. Wszystko co ważne.

Część telewizyjna i kinowa kampanii wystartuje 11 lutego. Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine, która wspólnie z domem produkcyjnym One Production przygotowała spot reklamowy. Media zakupiła agencja PHD Media Direction.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj