Żyjemy obok siebie. Bądźmy dla siebie – Amica startuje z projektem „Amica for others”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Żyjemy obok siebie. Bądźmy dla siebie – Amica startuje z projektem „Amica for others”

Jak zauważać tych, którzy choć są tuż obok, to tak naprawdę bardzo daleko? O tym opowiada film „Amica for others”, który jest zarazem pierwszym etapem projektu o tej samej nazwie. Inspiruje, skłania do refleksji i podpowiada jak być dla innych, nie tylko dla siebie.

Amica od ponad 60 lat projektuje sprzęt AGD, wsłuchując się w potrzeby użytkowników i dostarcza urządzenia, które pomagają przy wykonywaniu kuchennych obowiązków – by mieli więcej czasu dla siebie i dla tych, którzy są obok. Teraz jednak Amica idzie o krok dalej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Chcemy zwrócić uwagę na szerszy kontekst, jakim są relacje z innymi i problemy społeczne, jakim musimy stawić czoło w ciągle zmieniającym się świecie. Jednym z nich jest fakt, że coraz częściej żyjemy osobno. Skupiamy się na sobie, swoich problemach, nie mamy czasu pochylić się nad drugim człowiekiem, uwzględnić jego perspektywę i zrozumieć motywację jego działań. To powoduje zanikanie relacji – nie wiemy lub nie interesujemy się, kto mieszka obok, nie poznajemy swoich sąsiadów na klatce schodowej. Najdotkliwiej dotyka to grup, które nie do końca nadążają za pędem dzisiejszego świata – ludzi starszych. Ich samotność, alienacja jest coraz większym problemem społecznym – mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji marki Amica.

„Amica for others” jest częścią wprowadzonej w ubiegłym roku strategii marki „Amica for living”. Zakłada ona skupienie się na rzeczywistych potrzebach konsumentów i tworzenie rozwiązań jak najbardziej użytecznych oraz odpowiadających na te potrzeby. A także zaangażowanie marki w takie działania, które są dla nich istotne – czy to na poziomie rozwoju produktu, jak i akcji społecznych (np. kampania „Przechowuję nie marnuję”).

Planowana kampania to działania z zakresu marketingu, PR i CSR. Emisję filmu w kinach oraz Internecie, na kanale YouTube marki zaplanowano od lutego do połowy marca.

Za koncept i realizację filmu odpowiada agencja C108 (dawniej Creaktive), za produkcję - Papert Pictures, a za działania PR agencja Q&A Communications.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij