Feeders.agency z nową platformą komunikacji dla OFF Festival

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Feeders.agency z nową platformą komunikacji dla OFF Festival

Agencja Feeders.agency zajmie się obsługą strategiczno-kreatywną dla OFF Festival.

Feeders.agency odpowiadać będzie za nową platformę komunikacji OFF Festivalu. W jej ramach agencja zajmie się promocją wydarzenia w mediach społecznościowych, prowadzeniem profili na Facebooku, Youtubie i Instagramie, przeprowadzaniem konkursów, współpracą z influencerami i projektami z zakresu branded entertainment.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Dla każdego z nas w Feeders.agency muzyka ma olbrzymie znaczenie. Na swoim koncie mamy wiele ciekawych projektów łączących muzyków z reklamą, dlatego bardzo cieszymy, że będziemy mogli zadbać o promocję tak ciekawego wydarzenia muzycznego jakim jest OFF Festival – mówi Łukasz Szczybelski, creative director & partner w Feeders.agency.

Feeders.agency to agencja kreatywna założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego. Specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Wspólnie z 2012 Agency tworzy grupę reklamową, wspierającą się w realizacji projektów.

OFF Festival zdobył wiele nagród (EFA 2018) oraz znalazł się wśród 14 najlepszych festiwali na Świecie, według magazynu TIME. Do tej pory wystąpiły na nim takie gwiazdy jak Iggy Pop, PJ Harvey, Feist, Caribou, John Talabot czy Patti Smith. Jego 14. edycja odbędzie się w dniach 2-4 sierpnia 2019 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij