Andy Warhol zjada Whoppera w spocie Burger Kinga na Super Bowl

Andy Warhol zjada Whoppera w spocie Burger Kinga na Super Bowl

W ramach tegorocznego finału Super Bowl Burger King stworzył swój własny spot, na którym Andy Warhol przez 45 sekund je Whoppera. Ta niezwykle statyczna reklama została stworzona w kontrze do pełnych akcji spotów, które kojarzą się z tym słynnym wydarzeniem.

Super Bowl to bez wątpienia nie tylko święto futbolu, ale również reklam. Wiele marek specjalnie na tę okazję przygotowuje nowe spoty, które są wyświetlane podczas meczu finałowego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Burger King po 13 latach powrócił na Super Bowl. 45-sekundowy spot zatytułowany #EatLikeAndy przedstawia słynnego amerykańskiego artystę Andy’ego Warhola jedzącego Whoppera.

Materiał zawarty w spocie marki był częścią duńskiego filmu Jørgena Leth z 1982 roku „66 scen z Ameryki”.

Skąd właściwie pomysł na taką statyczną reklamę? Jak powiedzieli przedstawiciele Burger Kinga – „Ten spot miał na celu przebić się przez tradycyjną formę reklam z finału Super Bowl, pełnych wybuchów, dowcipów i celebrytów, z niemal bezszelestnym, ale mocnym kontekstem do sztuki”.

Burger King opublikował również spot, w którym przedstawiono, jak od kulis wyglądała realizacja spotu.

Z kolei tutaj całkowity film, o długości ponad 4 minut, przedstawiający Andy’ego Warhola jedzącego Whoppera.

Jak się okazało, Burger King wprowadził ofertę promocyjną na Stany Zjednoczone, która wiąże się z tajemnicą otaczającą tę reklamę, w której klienci mogą uzyskać limitowane „tajemnicze pudełka” o wartości 10 dolarów, dostarczone bezpośrednio do domu.

PS

Innym spotem, który został wyświetlony podczas Super Bowl, był ten marki Amazon zatytułowany “Not Everything Makes the Cut”, pokazujący, że nie wszystko powinno być aktywowane za pomocą głosu.

PS2

Coca-Cola również przygotowała swój spot na Super Bowl, w którym wykorzystano cytat Andy’ego Warhola, by podkreślić, że warto celebrować naszą różnorodność i odmienność

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij