TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

John Legend i Adam Levine celebrują ojcostwo w nowej reklamie Pampers

John Legend i Adam Levine celebrują ojcostwo w nowej reklamie Pampers
Ten uroczy spot marki Pampers, w którym występuje John Legend i Adam Levine z Maroon 5, pokazuje siłę ojcostwa oraz więź między rodzicem a jego dzieckiem.
O autorze
1 min czytania 2019-02-05

To kolejna już reklama, która została wyemitowana podczas tegorocznego finału Super Bowl, lecz wydaje się, że jest ona najsłodsza. W kampanii marki Pampers wystąpili John Legend oraz Adam Levine z Maroon 5, którzy w uroczy sposób celebrują ojcostwo.

W spocie John Legend przewija swojego małego synka, śpiewając tematyczną piosenkę „Stinky Booty Duty”. W pewnym momencie piosenkarz potrzebuje pomocy, którą udziela mu jego starsza córka, Adam Levine oraz grupa innych ojców. Reklama wówczas zmienia się w mini-musical, w którym wszyscy obecni wykonują a capella tytułową piosenkę.

Za kreację odpowiada agencja MSL Group.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot „Stinky Booty Duty 2.0” jest kontynuacją reklamy, która została wyemitowana w czerwcu 2018 roku.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka zegarków Égard stworzyła spot, w którym pokazano mężczyzn jako kochających ojców czy ciężko pracujących górników i strażaków. Film, będący swoistą odpowiedzią na reklamę marki Gillette, wieńczy hasło – „We see the good in men”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się