Marka zegarków Égard przygotowała spot zatytułowany „What is a man?”, który jest odpowiedzią na reklamę Gillette „The Best Men Can Be”. Tak jak w filmie marki maszynek i akcesoriów do golenia przedstawione zostały negatywne zachowania mężczyzn, by skłonić ich do stania się lepszą wersją siebie, tak w spocie Égard pokazano płeć męską w przeróżnych rolach, które sprawiają, że nasz świat jest lepszy i bezpieczniejszy.
W spocie widzimy np. strażaka ratującego ludzi z pożaru, górnika podczas ciężkiej pracy w kopalni lub ojca przytulającego swoje dziecko. Równocześnie marka przytacza też wybrane dane dotyczące mężczyzn – np. że niemal połowa ojców bez prawa do widywania się ze swoimi dziećmi wspiera je finansowo oraz, że 97% ofiar wojennych to mężczyźni.
Zobacz również
Cały spot podsumowuje jedno mocne hasło – „We see the good in men”.
PS
Reklama Gillette „The Best Men Can Be” miała na celu zachęcenie mężczyzn do stania się lepszą wersją samego siebie. W efekcie wiele osób zarzuca jej promowanie szkodliwych stereotypów na temat płci męskiej, a nawet atak wymierzony w jej kierunku.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing