Seksizm, przemoc, zastraszanie – przykłady takich zachowań mężczyzn widzimy na początku spotu marki Gillette, zatytułowanego „The Best Men Can Be”. Chwilę później pojawia się pytanie „Czy to naprawdę najlepsza wersja mężczyzny?”.
Gillette w swoim spocie chce zmusić mężczyzn do refleksji nad niektórymi zachowaniami, które w dobie dzisiejszych czasów są mocno negowane. Marka zachęca tym samym mężczyzn do bycia lepszą wersją siebie, by kolejne pokolenie miało z kogo brać dobry przykład.
Zobacz również
Spot „The Best Men Can Be” został stworzony 30 lat po tym, jak marka Gillette zaprezentowała swój oficjalny slogan „The Best A Man Can Get”. Tym samym brand inauguruje wprowadzenie nowego hasła.
Za realizację odpowiada agencja Grey.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
We współpracy z filmem akcji „Liga Sprawiedliwości” z wytwórni Warner Bros. Pictures, Gillette rozpoczęło badania mające na celu rozwinięcie technologii, która pozwoli zadbać o pielęgnację kolejnego pokolenia superbohaterów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Według przytoczonych w reklamie Gillette badań, 94% dzisiejszych nastolatków szuka porad najpierw w Internecie, nie pyta o radę swojego ojca. Marka postanowiła pokazać kilku chłopcom, że rady rodzica, który kocha, troszczy się o swoje dziecko i podchodzi do problemu personalnie, są o wiele więcej warte od znalezionych przypadkowo w Internecie informacji.
PS3
Chłopcy, podobnie jak dziewczynki, przynajmniej raz w życiu słyszeli, że prawdziwy mężczyzna powinien zachowywać się lub reagować w określony sposób. W reklamie AXE z 2017 roku widzimy jednak, że schematy poddawane są pod rozważanie. Czy mężczyźnie wypada…?