Reklama dnia: AXE stawia pytanie, co tak naprawdę znaczy być prawdziwym mężczyzną?

Reklama dnia: AXE stawia pytanie, co tak naprawdę znaczy być prawdziwym mężczyzną?
Chłopcy, podobnie jak dziewczynki, przynajmniej raz w życiu słyszeli, że prawdziwy mężczyzna powinien zachowywać się lub reagować w określony sposób. W nowej reklamie AXE widzimy jednak, że schematy poddawane są pod rozważanie. Czy mężczyźnie wypada…?
O autorze
1 min czytania 2017-05-19

Według AXE  młodzi mężczyźni żyją w świecie wypełnionym etykietami. Powtarza się im czego wolno, a czego nie, w efekcie przez presję społeczeństwa czują się oni w jakiś sposób zastraszeni, coraz więcej z nich wpada w depresję i ma myśli samobójcze. 

Kampania #isitokforguys powstała, aby wyzwolić facetów spod nacisku „bycia mężczyzną” i uprawniać ich do tego, aby byli kimkolwiek chcą być. AXE razem z partnerami akcji chcą walczyć z ograniczeniami i stworzyć społeczeństwo, w którym nie ma złego sposobu bycia mężczyzną.

Za kreację spotu i kampanii odpowiedzialna jest agencja 72andSunny Amsterdam.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakiś czas temu prezentowaliśmy reklamę Nike, w której marka przełamywała stereotypy związane z tym, że dziewczynki zrobione są z plotek, kwiatków i marmolady. W reklamie widzimy, że marka chce zamieszać w tradycji kulturowej, by otworzyć kobietom nowe możliwości.

To nie jedna z takich reklam brandu. Nike od dawna stawia sobie za zadanie propagowanie równości kobiet w społeczeństwie. Przygotowała z tej okazji reklamy z różnych stron świata, w których pokazuje, że niezależnie od szerokości geograficznej kobiety są silne i mogą wiele!

Słuchaj podcastu NowyMarketing



NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się