TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Klara Markiewicz i Joanna Uniwersal dyrektorkami strategii w Ogilvy

Klara Markiewicz oraz Joanna Uniwersal objęły stanowiska strategic director w Ogilvy. Obydwie raportują bezpośrednio do Elżbiety Twardowskiej (chief strategy officer).
O autorze
1 min czytania 2019-02-07

Klara Markiewicz w Ogilvy pracuje od ponad 6 lat, w sumie ma 17 lat doświadczenia zawodowego związanego z marketingiem i reklamą. Przed Ogilvy pracowała między innymi w Heurece (obecnie VML), FireFly Group oraz Change Integrated. W swojej karierze zawodowej miała okazję pracować dla takich klientów jak Nestlé, Żywiec Zdrój, Samsung, Huawei, PZU, Philips, British American Tobacco, Orange, Bosch, Payback, Wedel, Ford, BP. Posiada doświadczenie w wielu kategoriach, w tym regulowanych, w których podstawą jest kreatywne wykorzystanie kanałów i narzędzi digitalowych. Jej doświadczenie związane jest z planowaniem komunikacji marek, planowaniem strategii launchu marek i produktów, analizami biznesowymi, planowaniem aktywności taktycznych i aktywacji konsumenckich. W 2018 uzyskała IPA Eff Test Certificate.

Joanna Uniwersal to nowa osoba w strukturach agencji, ma niemal 10-letnie doświadczenie w branży zdobyte w agencjach reklamowych w Polsce i Wielkiej Brytanii. Bezpośrednio przed dołączeniem do polskiego biura Ogilvy przez 1,5 roku pracowała w Ogilvy UK na stanowisku Senior Integrated Plannera, a jednym z jej głównych klientów był Samsung (obsługa regionalna). Wcześniej przed dwa lata pełniła funkcję Plannera w Founded (Iris Group). Doświadczenie zdobywała również w DDB & Tribal, Cheil, a także w Saatchi & Saatchi. W gronie klientów, dla których miała okazję pracować, znajdują się też Procter & Gamble (Olay, Head & Shoulders, Old Spice, Oral-B, Gillette), Red Bull, BPH, LOT, Financial Times, Reebok, Wedel. Do jej kluczowych obszarów kompetencji należą planowanie zintegrowanych kampanii, strategia komunikacji marek, digital marketing & e-commerce, badania etnograficzne. Jest absolwentką Miami Ad School (Planning Program) w Nowym Jorku.

– Powierzenie funkcji Strategic Directorów Klarze i Joannie to wyraz uznania dla ich ogromnej wiedzy dotyczącej kompleksowego planowania komunikacji marek, ale także doświadczenia związanego z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań w komunikacji marketingowej, a to jest dokładnie to, co cenią nasi klienci – mówi Agnieszka Wasilewska, managing director w Ogilvy.

Dział strategii nadal będzie się rozwijał, aktualnie prowadzona jest rekrutacja na stanowisko Plannera.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj