Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Klara Markiewicz i Joanna Uniwersal dyrektorkami strategii w Ogilvy

Klara Markiewicz oraz Joanna Uniwersal objęły stanowiska strategic director w Ogilvy. Obydwie raportują bezpośrednio do Elżbiety Twardowskiej (chief strategy officer).
O autorze
1 min czytania 2019-02-07

Klara Markiewicz w Ogilvy pracuje od ponad 6 lat, w sumie ma 17 lat doświadczenia zawodowego związanego z marketingiem i reklamą. Przed Ogilvy pracowała między innymi w Heurece (obecnie VML), FireFly Group oraz Change Integrated. W swojej karierze zawodowej miała okazję pracować dla takich klientów jak Nestlé, Żywiec Zdrój, Samsung, Huawei, PZU, Philips, British American Tobacco, Orange, Bosch, Payback, Wedel, Ford, BP. Posiada doświadczenie w wielu kategoriach, w tym regulowanych, w których podstawą jest kreatywne wykorzystanie kanałów i narzędzi digitalowych. Jej doświadczenie związane jest z planowaniem komunikacji marek, planowaniem strategii launchu marek i produktów, analizami biznesowymi, planowaniem aktywności taktycznych i aktywacji konsumenckich. W 2018 uzyskała IPA Eff Test Certificate.

Joanna Uniwersal to nowa osoba w strukturach agencji, ma niemal 10-letnie doświadczenie w branży zdobyte w agencjach reklamowych w Polsce i Wielkiej Brytanii. Bezpośrednio przed dołączeniem do polskiego biura Ogilvy przez 1,5 roku pracowała w Ogilvy UK na stanowisku Senior Integrated Plannera, a jednym z jej głównych klientów był Samsung (obsługa regionalna). Wcześniej przed dwa lata pełniła funkcję Plannera w Founded (Iris Group). Doświadczenie zdobywała również w DDB & Tribal, Cheil, a także w Saatchi & Saatchi. W gronie klientów, dla których miała okazję pracować, znajdują się też Procter & Gamble (Olay, Head & Shoulders, Old Spice, Oral-B, Gillette), Red Bull, BPH, LOT, Financial Times, Reebok, Wedel. Do jej kluczowych obszarów kompetencji należą planowanie zintegrowanych kampanii, strategia komunikacji marek, digital marketing & e-commerce, badania etnograficzne. Jest absolwentką Miami Ad School (Planning Program) w Nowym Jorku.

– Powierzenie funkcji Strategic Directorów Klarze i Joannie to wyraz uznania dla ich ogromnej wiedzy dotyczącej kompleksowego planowania komunikacji marek, ale także doświadczenia związanego z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań w komunikacji marketingowej, a to jest dokładnie to, co cenią nasi klienci – mówi Agnieszka Wasilewska, managing director w Ogilvy.

Dział strategii nadal będzie się rozwijał, aktualnie prowadzona jest rekrutacja na stanowisko Plannera.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj