Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy elektryczny Jaguar I-PACE w teledysku „Duch” Xxanaxx i Marka Bilińskiego

Rozpoczęła się polska odsłona kampanii Jaguar SET THE PACE. Brytyjska marka motoryzacyjna, która łączy świat muzyki z nowoczesną technologią, prezentuje najbardziej elektryzującą premierę tego roku – nowy Jaguar I-PACE z napędem elektrycznym w utworze “Duch” duetu Xxanaxx / Marek Biliński.
O autorze
2 min czytania 2019-02-07

Dla marki Jaguar łączenie świata muzyki z nowoczesnymi technologiami stanowi najnowszy przykład wzmacniania więzi pomiędzy kierowcą i jego samochodem, czego doskonałym przykładem była zeszłoroczna kolaboracja z Dua Lipą w obszarze zupełnie nowatorskiego podejścia do tworzenia muzyki.

W lokalnej odsłonie działań prowadzonych w całej Europie pod nazwą THE PACE: Season 1, Jaguar łączy dwa pokolenia twórców muzyki elektronicznej. W studiu nagraniowym spotkali się: jeden z czołowych zespołów reprezentujących współczesną elektronikę – XXANAXX – oraz prekursor tego gatunku w Polsce – MAREK BILIŃSKI. Utwór, który wspólnie stworzyli, na nowo definiuje polską scenę muzyki elektronicznej. Z jednej strony oddaje klimat czasów, kiedy muzyka elektroniczna przeżywała czasy rozkwitu i stawała się fundamentem jednej z najważniejszych dziś odnóg muzyki popularnej. Z drugiej zaś to przeniesienie w zupełnie inny, wręcz futurystyczny wymiar, gdzie technologia i energia zawarta w muzyce tworzą całkowicie nowe, niewiarygodne brzmienie. „Duch” to połączenie ponad czasem, u którego źródła stoją świeżość, odwaga i doświadczenie, czyli wartości, z których wywodzi się i w które wierzy marka Jaguar.

– Od początku planowaliśmy stworzyć projekt zakorzeniony lokalnie, zamiast adaptować europejską kampanię SET THE PACE. Marka Jaguar, która z jednej strony czerpie ze swojej eleganckiej historii, z drugiej nawiązuje do najnowszych trendów, świetnie wpisuje się w muzyczną współpracę duetu XXANAXX i MARKA BILIŃSKIEGO – mówi Paweł Kuskowski, dyrektor marketingu Jaguar Polska.

Oprócz wspólnej pracy w studiu nagraniowym, artyści stanęli także przed kamerami na planie teledysku. Scenariusz klipu zbudowany jest z trzech części. W pierwszej – miejskiej rozpoczyna się cała historia. Widz poznaje bohaterów, Klaudię i Michała, którzy wyruszają z miasta w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące ich pytanie. Przemierzają długą drogę do źródeł natury, w której od początku do końca towarzyszy im Jaguar I-PACE. Ich podróż, w warstwie wizualnej, przeplatana jest obrazami z pamięci – to część druga, retrospekcje – które uzupełniają całą historię, przede wszystkim zaś coraz bardziej wyjaśniają motywy działania bohaterów. Ostatnią część stanowi zakończenie filmu, cel podróży, gdzie u źródeł natury, w futurystycznym domu w Dolinie Mgieł, usytuowanym w lesie, czeka na nich MAREK BILIŃSKI, jeden z najbardziej znanych polskich kompozytorów muzyki elektronicznej, mistrz gatunku, człowiek, który dał początek wszystkiemu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W rolach głównych wystąpili: elektroniczny duet XXANAXX / MAREK BILIŃSKI oraz całkowicie elektryczny Jaguar I-PACE. Słowa piosenki napisała Klaudia Szafrańska, wokalistka XXANAXX. Reżyserię teledysku powierzono Marcinowi Filipkowi, jednemu z najbardziej utytułowanych twórców w polskiej branży reklamowej. Za zdjęcia odpowiada Wojciech Zieliński, a za produkcję klipu – Film Fiction. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cut The Mustard. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing