Pszczoła Majka oprowadzi po budynku Spark C w Warszawie

Skanska wybrała WORKROOM Group do zaprojektowania nowoczesnych, interaktywnych rozwiązań komunikacyjnych w budynku Spark C w Warszawie. Nietypową przewodniczką po biurowcu będzie pszczoła Majka.
O autorze
1 min czytania 2019-02-07

WORKROOM Group zaprojektowała i wdrożyła najnowocześniejsze technologiczne rozwiązania, które tworzą innowacyjną „ścieżkę doświadczeń”, w ramach której powstała: Stacja Słuch (umieszczona w recepcji), która informuje w jaki sposób Skanska dba o well-being człowieka i o środowisko, Stacja Wzrok (umieszczona w korytarzu), informuje o zrealizowanych przez Skanska projektach na całym świecie oraz pokój Experience Lab, inteligentna sala konferencyjna, dostosowana m.in. do prezentacji holograficznych. Jest ona obsługiwana dzięki pionierskiemu wykorzystaniu mechanizmu chatbot i są w niej wykorzystywane technologie rozszerzonej rzeczywistości (AR) – HoloLens.

W realizacji wielopoziomowego projektu wykorzystano innowacyjne aplikacje na ekrany dotykowe i tablety, angażujące wzrok, słuch, ruch i dotyk. Należą do nich: multimedialna aplikacja dotykowa, instalacja soundshower z dźwiękiem i aplikacją na iPad, interaktywna instalacja kinect, a także siedem interaktywnych lokalizacji i modeli budynków w 3D, za pomocą których można zaprezentować projekty biurowe potencjalnym najemcom, przedstawić historię Grupy Skanska w Polsce i wybrane projekty ze świata.

Elementem łączącym wszystkie aplikacje jest interaktywna pszczoła Majka, przewodniczka z charakterem, którą gość biurowca Spark spotyka niemal w każdym urządzeniu. Majka posiada kompletną wiedzę na temat firmy Skanska, a inspiracją do jej powstania stały się prawdziwe ule, które znajdują się na dachu budynku Spark.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zaprojektowane przez nas cyfrowe aplikacje, odpowiadają na codzienne wyzwania sprzedaży, komunikacji czy marketingu. Zapewniają unikalną funkcjonalność i redefiniują sposób prowadzenia i dopasowania formy prezentacji, a przy tym zwiększają jej efektywność. Rozwiązania zastosowane przy realizacji projektu dla Skanska, mogą być śmiało wykorzystane w różnych branżach, które poszukują innowacyjnych sposobów komunikacji z klientami. Podobne technologie zastosowane zostały na przykład w salonie NIKE w Nowym Yorku, gdzie wielowymiarowe doświadczenie konsumenta z marką budowane jest m.in. dzięki technologii zintegrowanej z przestrzenią i personalizacji – mówi Andrzej Horoch, Prezes i Dyrektor Kreatywny WORKROOM GROUP.

Słuchaj podcastu NowyMarketing