Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Świnia zwana Pigcasso zaprojektowała zegarek marki Swatch

Świnia zwana Pigcasso zaprojektowała zegarek marki Swatch
Czegoś takiego jeszcze nie było – marka Swatch do zaprojektowania limitowanego zegarka zaprosiła… świnię! Jest to jednak nietypowe zwierzę, bo już od jakiegoś czasu maluje obrazy, w efekcie czego doczekało się pseudonimu Pigcasso.
O autorze
1 min czytania 2019-02-07

Świnia Pigcasso została uratowana z hodowli i zamiast trafić do ubojni, przyjęto ją pod skrzydła organizacji Sanctuary SA, walczącej z wykorzystywaniem zwierząt hodowlanych. Krótko po tym została zaadoptowana przez Joanne Lefson i przeprowadziła się do Kapsztadu. Tam mogła w spokoju rozwijać swój talent, jakim jest malarstwo.

To wcale nie jest żart – obrazy świni Pigcasso można oglądać na wielu wystawach na całym świecie. Do tej pory udało się sprzedać 21 jej obrazów, z których najdroższy kosztował aż 1 700 funtów! Z kolei całkowity dochód ze sprzedaży projektów świni trafia na konto organizacji Sanctuary SA.

Teraz marka Swatch postanowiła zatrudnić Pigcasso do zaprojektowania nowego, limitowanego zegarka. Projekt można kupić na stronie marki za 450 złotych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#Olejolej to nowa akcja gdańskiego ZOO. Pozornie wygląda jak zwykła kampania, lecz obrazy uświetniające ją namalowała samica orangutana, przebywająca w trójmiejskim Ogrodzie Zoologicznym.