Świnia Pigcasso została uratowana z hodowli i zamiast trafić do ubojni, przyjęto ją pod skrzydła organizacji Sanctuary SA, walczącej z wykorzystywaniem zwierząt hodowlanych. Krótko po tym została zaadoptowana przez Joanne Lefson i przeprowadziła się do Kapsztadu. Tam mogła w spokoju rozwijać swój talent, jakim jest malarstwo.
To wcale nie jest żart – obrazy świni Pigcasso można oglądać na wielu wystawach na całym świecie. Do tej pory udało się sprzedać 21 jej obrazów, z których najdroższy kosztował aż 1 700 funtów! Z kolei całkowity dochód ze sprzedaży projektów świni trafia na konto organizacji Sanctuary SA.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Teraz marka Swatch postanowiła zatrudnić Pigcasso do zaprojektowania nowego, limitowanego zegarka. Projekt można kupić na stronie marki za 450 złotych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
#Olejolej to nowa akcja gdańskiego ZOO. Pozornie wygląda jak zwykła kampania, lecz obrazy uświetniające ją namalowała samica orangutana, przebywająca w trójmiejskim Ogrodzie Zoologicznym.