Zastanawialiście się kiedyś, ile czasu influencerzy spędzają na zrobieniu zdjęcia dania w restauracji, zanim faktycznie je zjedzą? Albo ile czasu potrzeba do ściągnięcia z siebie tych wszystkich fikuśnych ciuszków?
W swojej najnowszej kampanii na sezon wiosna-lato 2019 Diesel zaprosił kilku influencerów, takich jak Jennifer Grace (@thenativefox), Kristen Crawley (@kristennoelcrawley), bliźniaczki Amiyama(@amixxamiaya i @ayaxxamiaya), Elias Riadi (@eliasriadi) oraz Bloody Osiris (@bloodyosiris) i postanowił pokazać w ironiczny sposób, jak wygląda ich codzienne życie. Tym samym brand przekonuje, że to o wiele prostsze i przyjemniejsze, gdy jesteśmy zwykłymi obserwatorami.
Zobacz również
PS
Które kampanie influencer marketingowe okazały się najciekawsze w 2018 r.? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed influencer marketingiem w 2019 roku?
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jesteś na wakacjach, chcesz odpocząć od mediów społecznościowych, ale jednocześnie boisz się ich zaniedbania? Szwajcarski oddział hoteli ibis przychodzi z pomocą – jedną z usług dostępnych dla gości obiektu jest opiekun od social mediów.
PS3
Mediolańska restauracja This Is Not a Sushibar wpadła na pomysł nietypowej promocji z okazji otwarcia nowego lokalu – za danie można było zapłacić followersami z Instagrama.