Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

KFC „poucza” Theresę May w kwestii zawierania umów

KFC „poucza” Theresę May w kwestii zawierania umów
W związku z tym, że wokół Brexitu wciąż jest dużo zamieszania i politycy brytyjscy nie mogą dojść do porozumienia, KFC UK postanowiło dobrodusznie doradzić Theresie May w kwestii zawierania umów.
O autorze
0 min czytania 2019-02-12

Na ostatniej stronie brytyjskiego magazynu pojawiła się pełnowymiarowa reklama KFC UK, w której umieszczono kupony z promocyjnymi ofertami do sieci fast-foodowej, zaś nad nimi widniał napis „Theresa, here’s how you do a deal”.

Reklama ta jest świetnym real time marketingiem w związku z trwającymi negocjacjami w brytyjskim parlamencie, dotyczącymi warunków wyjścia Wielkiej Brytanii w Unii Europejskiej.

Za realizację odpowiada agencja Mother London.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zdjęcia: Mother London

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przepis na promocję według KFC? Wykorzystać krytyczny komentarz na temat danej potrawy, by zapowiedzieć wprowadzenie do oferty jej nowej, ulepszonej wersji.

PS2

W 2016 roku oficjalnie ogłoszono, że Wielka Brytania wychodzi z UE. Jak wówczas reagowały marki na Brexit?