KFC „poucza” Theresę May w kwestii zawierania umów

KFC „poucza” Theresę May w kwestii zawierania umów

W związku z tym, że wokół Brexitu wciąż jest dużo zamieszania i politycy brytyjscy nie mogą dojść do porozumienia, KFC UK postanowiło dobrodusznie doradzić Theresie May w kwestii zawierania umów.

Na ostatniej stronie brytyjskiego magazynu pojawiła się pełnowymiarowa reklama KFC UK, w której umieszczono kupony z promocyjnymi ofertami do sieci fast-foodowej, zaś nad nimi widniał napis „Theresa, here’s how you do a deal”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Reklama ta jest świetnym real time marketingiem w związku z trwającymi negocjacjami w brytyjskim parlamencie, dotyczącymi warunków wyjścia Wielkiej Brytanii w Unii Europejskiej.

Za realizację odpowiada agencja Mother London.

zdjęcia: Mother London

PS

Przepis na promocję według KFC? Wykorzystać krytyczny komentarz na temat danej potrawy, by zapowiedzieć wprowadzenie do oferty jej nowej, ulepszonej wersji.

PS2

W 2016 roku oficjalnie ogłoszono, że Wielka Brytania wychodzi z UE. Jak wówczas reagowały marki na Brexit?

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij