KFC wykorzystało krytyczny komentarz na Twitterze, by wypromować swoje nowe frytki

KFC wykorzystało krytyczny komentarz na Twitterze, by wypromować swoje nowe frytki
Przepis na promocję według KFC? Wykorzystać krytyczny komentarz na temat danej potrawy, by zapowiedzieć wprowadzenie do oferty jej nowej, ulepszonej wersji.
O autorze
1 min czytania 2018-11-15

Mówi się, że nie ważne, co o Tobie mówią, ważne by mówili. Zdaje się, że KFC zgodnie z tą dewizą stworzyło swoją nową kampanię promującą nowe frytki, bo opiera się ona na… krytycznym wpisie na Twitterze.

Na początku br. roku pewien użytkownik platformy społecznościowej zamieścił krótkiego, acz dosadnego tweeta, krytykującego frytki KFC. Nie był to zresztą pierwszy taki komentarz na temat potrawy serwowanej przez sieć.

W listopadzie br. KFC wprowadziło do swojej oferty nowe frytki, które podobno mają być smaczniejsze i o wiele lepsze niż ich poprzednia wersja. Do promocji nowej pozycji w menu, marka wykorzystała owy krytyczny tweet.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiada agencja Mother.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Przed tegorocznymi wyborami samorządowymi w Polsce, KFC pokazało, że jest świetne w real time marketingu. Zobaczcie świetną odpowiedź marki na deklarację wyborczą jednego z kandydatów na burmistrza.

PS2

Kolejny przykład świetnej kampanii KFC – marka w swojej reklamie w jawny sposób nawiązywała do zachowania zawodnika reprezentacji Brazylii, Neymara, który znany jest ze swojej aktorskiej gry i tego, że lubi wyolbrzymiać sytuacje na boisku.