Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marcin Herman dyrektorem działu PR i komunikacji wewnętrznej Alior Banku

Z dniem 1 lutego 2019 r. Marcin Herman objął stanowisko dyrektora nowopowstałego Działu PR i Komunikacji Wewnętrznej w Alior Banku.
O autorze
0 min czytania 2019-02-13

Dział PR i komunikacji wewnętrznej powstał w wyniku połączenia zespołu PR (wydzielonego z dotychczasowego departamentu marketingu i PR) oraz zespołu komunikacji wewnętrznej, działającego do tej pory w strukturach pionu HR.

Marcin Herman jest związany z Alior Bankiem od lutego 2018 r. Do tej pory pełnił funkcję dyrektora ds. komunikacji wewnętrznej i wizerunku pracodawcy. Wcześniej był związany z agencją Profile. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w obszarze komunikacji, które zdobywał pracując dla takich klientów jak m.in. PGNiG, mBank, PZU, GPW, Kompania Piwowarska, ZT Kruszwica, DOZ, PGE, Orange. W swojej dotychczasowej karierze doradzał klientom w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i wewnętrznej, jak również prowadził i nadzorował szereg wielokanałowych kampanii informacyjnych, wizerunkowych i edukacyjnych.