Waldemar Leszczyński zakłada Futuramę

Futurama - agencja PR założona przez Waldemara Leszczyńskiego, byłego dyrektora zarządzającego agencją Weber Shandwick - ma być mieszanką tradycji i nowoczesności, ukłonem w kierunku tradycyjnych ideałów, jak i współczesnych oczekiwań formułowanych przez międzynarodowe korporacje.
O autorze
1 min czytania 2013-08-27

Udziałowcami i zarządzającymi w agencji są ponadto Joanna Żero, prowadząca dotychczas agencję OpenLinks, a wcześniej przez wiele lat kierująca w wydawnictwach prasowych działami eventów (organizowała pobyty w Polsce takich osobistości jak Al Gore, Francis Fukuyama czy Joseph Stiglitz) i Wojciech Ponikowski, właściciel i zarządzający Futu Group (m.in. wydawca Futu Paper i serwisu Futu.pl), specjalizującej się w brand design oraz content marketing, wielokrotnie nagradzany za swoje prace w branżowych konkursach, zarówno krajowych (Chimera, Szpalty Roku) jak i zagranicznych (Pearl Awards).

Futurama ma być agencją odpowiedzialną, zarówno w kategoriach stricte biznesowych – co oczywiste – jak i w kategoriach, w jakich to słowo definiuje CSR (corporate social responsibility). Jednocześnie Futurama chce realizować projekty, w których etyka ma znaczenie. – Dlatego chętnie przyjęliśmy zaproszenie do współpracy od organizatorów konferencji „Dlaczego nie możemy być nieodpowiedzialni?” – mówi Waldemar Leszczyński. – Ale jednocześnie, co bardzo podkreślam, nie mamy ambicji specjalizować się wyłącznie w tzw. CSR. Dlatego też klienci Futuramy mogą liczyć na jej wysokie kompetencji w takich obszarach jak: budowanie strategii komunikacji, komunikacja: korporacyjna, kryzysowa, wewnętrzna, organizacja konferencji i wydarzeń oraz rebranding i brand design. Poza tym agencja będzie zajmować się tym wszystkim co określa się jako web communication, a co związane jest m.in. z umiejętnością budowania przekazu w blogosferze i mediach społecznościowych.

Warto zwrócić uwagę, że partnerem biznesowym Futuramy jest spółka Erudion, oferująca rozwiązania technologiczne w obszarze komunikacji wewnętrznej, oparte na modelu serwisów społecznościowych.

– Futurama będzie odpowiedzialna za zmianę strategii komunikacji dla klientów zainteresowanych takim rozwiązaniem – wyjaśnia Waldemar Leszczyński.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zespół Futuramy tworzy w tym momencie osiem osób.

Nazwa agencji Futurama jest nawiązaniem do sławnej, cieszącej się ogromną popularnością, przedwojennej Wielkiej Światowej Wystawy w Nowym Jorku oraz projektu Normana Melanctona Bel Geddesa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się