Waldemar Leszczyński zakłada Futuramę

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Waldemar Leszczyński zakłada Futuramę

Futurama - agencja PR założona przez Waldemara Leszczyńskiego, byłego dyrektora zarządzającego agencją Weber Shandwick - ma być mieszanką tradycji i nowoczesności, ukłonem w kierunku tradycyjnych ideałów, jak i współczesnych oczekiwań formułowanych przez międzynarodowe korporacje.

Udziałowcami i zarządzającymi w agencji są ponadto Joanna Żero, prowadząca dotychczas agencję OpenLinks, a wcześniej przez wiele lat kierująca w wydawnictwach prasowych działami eventów (organizowała pobyty w Polsce takich osobistości jak Al Gore, Francis Fukuyama czy Joseph Stiglitz) i Wojciech Ponikowski, właściciel i zarządzający Futu Group (m.in. wydawca Futu Paper i serwisu Futu.pl), specjalizującej się w brand design oraz content marketing, wielokrotnie nagradzany za swoje prace w branżowych konkursach, zarówno krajowych (Chimera, Szpalty Roku) jak i zagranicznych (Pearl Awards).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Futurama ma być agencją odpowiedzialną, zarówno w kategoriach stricte biznesowych - co oczywiste - jak i w kategoriach, w jakich to słowo definiuje CSR (corporate social responsibility). Jednocześnie Futurama chce realizować projekty, w których etyka ma znaczenie. - Dlatego chętnie przyjęliśmy zaproszenie do współpracy od organizatorów konferencji „Dlaczego nie możemy być nieodpowiedzialni?” - mówi Waldemar Leszczyński. - Ale jednocześnie, co bardzo podkreślam, nie mamy ambicji specjalizować się wyłącznie w tzw. CSR. Dlatego też klienci Futuramy mogą liczyć na jej wysokie kompetencji w takich obszarach jak: budowanie strategii komunikacji, komunikacja: korporacyjna, kryzysowa, wewnętrzna, organizacja konferencji i wydarzeń oraz rebranding i brand design. Poza tym agencja będzie zajmować się tym wszystkim co określa się jako web communication, a co związane jest m.in. z umiejętnością budowania przekazu w blogosferze i mediach społecznościowych.

Warto zwrócić uwagę, że partnerem biznesowym Futuramy jest spółka Erudion, oferująca rozwiązania technologiczne w obszarze komunikacji wewnętrznej, oparte na modelu serwisów społecznościowych.

- Futurama będzie odpowiedzialna za zmianę strategii komunikacji dla klientów zainteresowanych takim rozwiązaniem - wyjaśnia Waldemar Leszczyński.

Zespół Futuramy tworzy w tym momencie osiem osób.

Nazwa agencji Futurama jest nawiązaniem do sławnej, cieszącej się ogromną popularnością, przedwojennej Wielkiej Światowej Wystawy w Nowym Jorku oraz projektu Normana Melanctona Bel Geddesa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij