Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

GG wprowadza zmiany i planuje ponowną ekspansję na polskim rynku

Użytkowników aplikacji GG (dawne Gadu-Gadu) czekają liczne udogodnienia i odświeżony layout. Ich wprowadzenie poprzedzi kampania wizerunkowa w mediach społecznościowych.
O autorze
2 min czytania 2019-02-14

Firma England.pl – nowy właściciel kultowego polskiego komunikatora – nie zraża się popularnością zagranicznych komunikatorów z Menlo Park. GG skutecznie konkuruje z nimi pod względem poufności rozmów między użytkownikami i ochroną ich danych osobowych. Wciąż też ma swoich wiernych fanów korzystających z niego na co dzień. Są również rzesze osób, które kiedyś korzystały z Gadu-Gadu i wciąż dobrze to wspominają. Zmiany w aplikacji GG – poprawa parametrów technicznych i nowe funkcjonalności – mają zachęcić ich do ponownego założenia konta i zapalenia żółtego słoneczka.

Update GG poprzedzony będzie odświeżeniem szaty graficznej strony www.gg.pl, launchem bloga lifestylowego dostępnego na stronie gadu-gadu.pl oraz kampanią wizerunkową w mediach społecznościowych prowadzoną pod hasłem #poGGadajmy. GG chce trafić z jej pomocą do odbiorców w różnym wieku: młodzieży, millenialsów, jak i przedstawicieli starszych pokoleń, w tym seniorów (górny limit wyszukiwarki to 120 lat!).

– Chcemy inspirować ludzi do nawiązywania nowych znajomości – ułatwia to funkcja losowania kontaktu – oraz do swobodnej i jakościowej komunikacji ze znajomymi, rodziną i kontrahentami. GG to wygodne narzędzie do porozumiewania się w każdej sytuacji i na różnych polach codziennego funkcjonowania – zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. A także – do czego przykładamy bardzo dużą wagę – narzędzie bezpieczne. Rozmowy są szyfrowane i nikt poza samymi rozmówcami nie ma do nich wglądu. Chcemy promować nie tylko sam komunikator, lecz także ideę komunikacji jako takiej. A dziś ta odbywa się w dużej mierze online. I nic w tym złego – wymiana myśli przesyłanych w wiadomościach tekstowych pomaga ludziom poznać się wzajemnie, poznać swoje potrzeby, oczekiwania, światopogląd. Wiadomości tekstowe pomagają okazać innym wsparcie i zainteresowanie. Ułatwiają to dodatki do tekstu: emotikony, gify (które niedawno wprowadziliśmy), możliwość wysyłania zdjęć – mówi Agnieszka Remus, współwłaścicielka England.pl.

England.pl jako firma z branży fintech, wyróżniona ostatnio w I edycji Rankingu Forum Firm Rodzinnych miesięcznika FORBES w województwie zachodniopomorskim, dobrze zna i szanuje wartość dobrej komunikacji, bezpieczeństwa danych i rzetelności w biznesie. GG wspiera zatem nie tylko komunikację osób prywatnych między sobą, ale i firm z ich klientami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Uważamy, że dobra komunikacja to podstawa zdrowych relacji i sukcesu w biznesie. Świat będzie lepszym miejscem, gdy będziemy przykładać większą wagę do jej jakości: precyzyjności, otwartości, szczerości. Pragniemy mieć w tym swój udział, dlatego chcemy przywrócić popularność, jaką GG miało przed laty – deklaruje Agnieszka Remus.

Kampania GG #poGGadajmy prowadzona będzie na Facebooku, Instagramie, YouTubie i blogu GG (gadu-gadu.pl). Oprócz treści tekstowych i graficznych na kanałach tych publikowane będą filmy reklamowe. Pierwszy film, wyreżyserowany przez Aleksandra Dembskiego („Szkoła uwodzenia Czesława M.”, „Anatomia startupu”) nosi tytuł „Nie musisz mówić”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncept, strategię, kreację i komunikację odpowiada agencja COUNICO. Film według scenariusza Aleksandry Laudańskiej i Aleksandra Dembskiego zrealizowało studio Demmedia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się