Michał Taranta objął stanowisko head of integrated communication w Havas Media Group

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Michał Taranta objął stanowisko head of integrated communication w Havas Media Group

Do zespołu ekspertów Havas Media Group dołączył Michał Taranta, który wraca do agencji po 4 latach. Michał objął stanowisko head of integrated communication i stanął na czele zespołu Task Team, którego zadaniem będzie wspieranie zespołów w tworzeniu strategii i ofert z obszaru digital.

Zespół Michała Taranty będzie składać się z przedstawicieli wszystkich specjalistycznych jednostek Havas. Jednym z jego głównych zadań będzie ścisła współpraca z zespołami klienckimi w zakresie budowania strategii cross-mediowej z silnym dążeniem do digitalizacji komunikacji. Współpracując z wyspecjalizowanymi jednostkami zespół będzie tworzył unikalne rozwiązania mediowe integrujące obszary programmatic, social, search czy geolocation. Zespół Task Team będzie wspierał zespoły klienckie w określeniu podejścia do taktyki mediowej wszystkich kluczowych klientów Havas, jednocześnie dbając o zaplanowanie odpowiedniej strategii pomiaru działań. W tym zakresie specjaliści Task Team będą korzystać z kompetencji i zasobów działu badań i strategii Intelligence oraz DBI, wyspecjalizowanej w data driven marketingu jednostki Havas Media Group.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Michał Taranta będzie bezpośrednio raportować do Aleksandry Bujnowskiej, chief digital officer w Havas Media Group. Michał ma 14 lat doświadczenia pracy w mediach i na swoim koncie najważniejsze nagrody branżowe, takie jak MIXX, Innovation czy Effie. Swoją karierę rozpoczynał w OMD, a następnie współtworzył wyspecjalizowany w obszarze digital zespół Media Contacts (Havas Media Group). Swoją karierę kontynuował w Zenith, gdzie tworzył dział strategii mediowej. Wspierał zespoły w przygotowaniu zarówno strategii, jak i rozwiązań taktycznych, które pozwalały na osiąganie synergii ze zintegrowanych działań w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Przygotowywał i prowadził szkolenia z efektywnej komunikacji w mediach cyfrowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij