Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lidl wspiera równość płacową i ustanawia nagrodę LIDL FAIR PAY

Równe traktowanie pracowników, w tym równość w kwestii płac, powinno być priorytetem każdego pracodawcy. Chcąc zwrócić uwagę na tę kwestię i wyróżnić firmy, dla których zagadnienie to jest równie istotne, Lidl Polska wraz z międzynarodową firmą doradczą Korn Ferry ustanowiły nagrodę LIDL FAIR PAY.
O autorze
2 min czytania 2019-02-15

Społeczna odpowiedzialność biznesu Lidl Polska opiera się na 5 filarach, które tworzą następujące obszary: środowisko, społeczeństwo, asortyment, dostawcy i pracownicy. Lidl Polska od wielu lat realizuje politykę równego traktowania pracowników – niezależnie od płci – pensje są standardowo równe dla kobiet i mężczyzn na tych samych stanowiskach. Chcąc zwrócić uwagę na kwestię równości płac i wyróżnić firmy, dla których zagadnienie to jest równie istotne Lidl Polska wraz z międzynarodową firmą doradczą Korn Ferry ustanowiły nagrodę LIDL FAIR PAY. Zostanie ona przyznana po raz pierwszy podczas XI edycji Poland & CEE Retail Summit producentowi z branży FMCG, którego polityka wynagrodzeniowa wyrównuje płace kobiet i mężczyzn zajmujących równorzędne stanowiska. Celem tej wyjątkowej nagrody, w tym obszarze, jest wyróżnienie, zachęcanie i motywowanie firm do stosowania jednakowej polityki płacowej.

– W Lidl Polska angażujemy się w projekty dotyczące kwestii sprawiedliwego i transparentnego tratowania pracowników, gdyż jest to zgodne z celami ONZ. Temat ten jest nam szczególnie bliski, gdyż łączy 3 filary naszej społecznej odpowiedzialności biznesu – działania na rzecz społeczności globalnych i lokalnych oraz działania na rzecz pracowników i dostawców. Zwracamy uwagę na kompetencje oraz wiedzę, na wartość którą każdy pracownik wnosi. W zamian oferujemy natomiast atrakcyjną i jasną ścieżkę rozwoju, wysokie zarobki oraz stabilne zatrudnienie oparte na równości płac. W Lidlu aż 70 procent stanowisk menadżerskich piastowanych jest przez kobiety – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager Lidl Polska

– Z naszej praktyki wiemy, że o ile temat równości wynagrodzeń za tę samą pracę, bez względu na płeć, jest już świadomie podejmowany przez wiele firm, to aktywna polityka wsparcia kobiet w ich drodze rozwoju i obejmowania kolejnych szczebli zawodowych nie jest powszechnie stosowana. Badania przeprowadzone przez Korn Ferry Institute we współpracy z Rockefeller Foundation jasno wskazują na konkretne korzyści finansowe dla firm, które świadomie dbają o właściwą proporcję pomiędzy kobietami i mężczyznami na wysokich stanowiskach. Dlatego też inicjatywa Lidla, by wspierać różnorodność, zasługuje na wyróżnienie – zaznacza Agnieszka Milewczyk, dyrektor zarządzający Korn Ferry.

W konkursie wezmą udział tylko te firmy z branży FMCG, które wynagradzają rynkowo oraz są zarejestrowane w Polsce. W szczególności zależy nam na udziale małych i średnich przedsiębiorstw. Przyjmowanie zgłoszeń odbędzie się między 29 stycznia a 22 lutego 2019 r., wyłonienie zwycięzcy nastąpi natomiast 22 marca 2019 r.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się na stronie retail-conferences.com/lidl-fair-pay/.

Nagroda zostanie przyznana podczas XI edycji Poland & CEE Retail Summit – spotkania polskiego sektora handlu i FMCG, które odbędzie się 3 kwietnia br. w Warszawie w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się