Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Nosorożec Rogatek uczy najmłodszych o zasadach bezpieczeństwa w „Kampanii Kolejowe ABC” Urzędu Transportu Kolejowego

„Kampania Kolejowe ABC” to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna z zakresu bezpieczeństwa kolejowego realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego. W ramach projektu odwiedzane są liczne placówki edukacyjne z całej Polski, a centralnym elementem identyfikacji jest autorski nosorożec Rogatek.
O autorze
1 min czytania 2019-02-18

„Kampania Kolejowe ABC” to 4-letnia kampania informacyjno-edukacyjna współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, która ma na celu naukę na temat bezpieczeństwa kolejowego dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Kampania, która ruszyła w kwietniu 2018 r., to cykl ogólnopolskich zajęć edukacyjnych w szkołach i przedszkolach. Zajęcia przeprowadzane są szczególnie na terenie gmin, w których doszło do niebezpiecznych zdarzeń na przejazdach kolejowo-drogowych czy miejscach, w których, mimo zakazu, ludzie wciąż przechodzą przez tory.

Logo „Kampanii Kolejowe ABC” przyciąga wzrok dzięki charakterystycznym literom ABC z wkomponowanymi motywami nawiązującymi do tematyki kolejowej. Kreacja logo wskazuje, na co powinny zwracać uwagę dzieci, przebywając w okolicy torowiska, na peronie lub dworcu – znaki, światła i komunikaty dźwiękowe.

Koncepcja dociera do szerokiego grona dzieci z całej Polski. W placówkach w całym kraju przeprowadzane są zajęcia dla dzieci, podczas których z pomocą nosorożca Rogatka najmłodsi uczą się, jak zachować bezpieczeństwo na obszarach stacji, przystanków i przejazdów kolejowych. Rogatek, jak na odpowiedzialnego starszego kolegę przystało, nosi na nadgarstku odblaskową opaskę zapewniającą bezpieczeństwo na obszarach ruchu kolejowego i drogowego.

Urząd Transportu Kolejowego chce w interaktywny sposób bawić i uczyć młodzież, a tym samym propagować prawidłowe zachowania na terenach kolejowych. Postać wykonanego w technice 3D przyjaznego nosorożca Rogatka pojawia się w licznych materiałach wspierających akcję. Jest to między innymi gra edukacyjna na smartfony czy animowane filmy wyświetlane w telewizji, kinach, Internecie i pociągach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Edukacji o bezpieczeństwie dzieci na kolei mają również towarzyszyć wydarzenia specjalne. Będą to m.in. konkurs rysunkowy dla dzieci na projekt muralu, eventy rodzinne w najbardziej znanych kurortach w Polsce oraz pikniki edukacyjne dla rodzin w różnych miastach w Polsce.

Za stworzenie postaci Rogatka odpowiedzialna jest agencja BE7.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się