Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Ekomersy 2013 – lista nominacji i start głosowania Internautów

23 września podczas 5. edycji Targów eHandlu po raz drugi zostaną wręczone Ekomersy - wyróżnienia dla produktów, usług i osób, przyczyniających się do rozwoju rynku e-commerce. Wśród Nominowanych znaleźli się m.in. Michał Cortez, IAI-Shop.com, Manubia, PKO Bank Polski i PayU.
O autorze
1 min czytania 2013-08-28

W tym roku Ekomersy zostaną przyznane w aż 9 kategoriach, co pozwoli docenić jeszcze więcej marek i osób nieustannie udoskonalających swoje produkty i usługi, z których na co dzień korzystają sklepy internetowe.

Nominowani w konkursie Ekomersy 2013 to:

Wybierać najlepszych i głosować, zgodnie z zasadą jeden głos w każdej kategorii można do 14 września na stronie konkursu: ZAGŁOSUJ

Za preselekcję zgłoszeń odpowiadała Rada Jurorów, która wybrała po 5 marek z każdej kategorii. Wśród ekspertów, którzy typowali nominowanych znaleźli się m.in. Grzegorz Mogilewski (Biznes w Sieci), Sylwia Czubkowska (Dziennik Gazeta Prawna), Arkadiusz Widawski (Online Marketing Polska), Paweł Tkaczyk, Jacek Gadzinowski, Artur Kurasiński, Maciej Idzikowski (NEO24.PL), Michał Samojlik, pomysłodawca i właściciel MamStartup i NowegoMarketingu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gala konkursowa wraz z wręczeniem nagród odbędzie się 23 września 2013 w trakcie Wieczoru branży e-commerce organizowanego podczas V Targów eHandlu i konferencji Ecommerce Trends 2013/Jesień na Stadionie Narodowym w Warszawie. Bilety na to wydarzenie można nabyć na stronie konkursu ekomersy.pl.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się