TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pyszne.pl w nowej kampanii nawiązuje do polskiej tradycji neonu

Pyszne.pl uruchomiło kampanię dedykowaną niedzielom niehandlowym, w której nawiązuje koncepcyjnie do polskiej szkoły designu, sięgając jednocześnie po zaawansowane technologicznie kanały.
O autorze
1 min czytania 2019-02-22

Niewiele zjawisk odciska się w tak namacalny sposób na codziennych decyzjach zakupowych 38 milionów osób. Według danych serwisu Pyszne.pl, w niedziele bez handlu użytkownicy składają dwukrotnie więcej zamówień niż w pozostałe niedziele. Polacy spędzają więcej czasu w domu, w gronie rodziny lub przyjaciół. Wykorzystują tę okazję do wspólnego zamawiania jedzenia i znacznie częściej niż w inne dni wybierają pierogi – jako typowo tradycyjne danie obiadowe.

– Polacy zaczęli traktować niedziele bez handlu jako dzień przeznaczony na relaks. Pyszne.pl przypomina im o tym, że mogą – nie zakłócając sobie wypoczynku – łatwo złożyć zamówienie za pomocą serwisu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. U nas jest zawsze otwarte – mówi Piotr Wódkiewicz, senior brand manager Pyszne.pl.

W koncepcji kreatywnej marka sięga po zupełnie nowe odwołania kulturowe, nawiązując do bardzo silnej w Polsce tradycji neonu. Motywem przewodnim kampanii jest uwspółcześniona forma neonu, gdzie ikonki symbolizujące popularne dania opatrzone zostały migającym znakiem 24/7. – Cała koncepcja kampanii jest hołdem dla polskiej tradycji projektowania i wzornictwa. Neony wniosły kolor i inspirację na ulice Polski. Jako część codziennego życia, zapraszały Polaków do świętowania lub udziału w czymś wyjątkowym. Klasyki takie jak Kino Relaks, Wars i Sawa czy Grand Hotel budzą dzisiaj ciepłe wspomnienia. Kultowe arcydzieła można znaleźć w warszawskim Muzeum Neonów lub we wrocławskiej Galerii Neonów – dodaje Wódkiewicz.

Dział marketingu Pyszne.pl odpowiada za zakup mediów oraz za koncepcję kreatywną. Kampania obejmuje digital OOH, online, social media oraz nowoczesne technologicznie rozwiązania komunikacji bezpośredniej z użytkownikami: powiadomienia push i dedykowany plug-in kompatybilny z kalendarzem Google, Outlook oraz kalendarzem systemu IOS, który można pobrać na stronie pyszne.pl/niedziele-handlowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj