Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Damian Nenow dołącza do zespołu reżyserów w domu produkcyjnym Dobro

Do zespołu reżyserów reprezentowanych na wyłączność przez Dobro dołączył Damian Nenow, którego film „Jeszcze dzień życia” zdobył Europejską Nagrodą Filmową 2018 dla Europejskiego Pełnometrażowego Filmu Animowanego.
O autorze
1 min czytania 2019-02-22

Nenow to reżyser z ugruntowaną pozycją na międzynarodowej scenie animacji i reklamy. Pierwszy raz można było o nim usłyszeć dzięki krótkometrażowym „The Aim” i „The Great Escape”. Wielkim sukcesem okazał się film „Paths of Hate”, który został pokazany na ponad 90 festiwalach na świecie, znalazł się na oscarowej krótkiej liście i zdobył łącznie 25 nagród.

„Jeszcze dzień życia”, pełnometrażowa hybryda animacji i filmu dokumentalnego, wyreżyserowana przez Damiana Nenowa i Raúla de la Fuente, miała swoją premierę na Festiwalu w Cannes w 2018 r. Świetny rok zakończył się spektakularnym sukcesem – film zdobył Europejską Nagrodę Filmową 2018 dla Europejskiego Pełnometrażowego Filmu Animowanego. Początek 2019 roku przyniósł kolejne, ważne wyróżnienie – nagrodę Hiszpańskiej Akademii Sztuki Filmowej dla Najlepszego Filmu Animowanego (Premios Goya 2019).

Damian Nenow od lat jest związany ze studiem Platige Image, w którym, oprócz projektów filmowych, powstały wyreżyserowane przez niego reklamy dla takich klientów jak Orange, Nestle czy Belsomra, oraz spektakularne cinematiki gier, m.in. „Skull & Bones” czy „Crossfire HD”. Teraz dołącza również do zespołu reżyserskiego Dobra, w którym będzie pracował na wyłączność przy projektach lokalnych oraz produkcjach reklamowych.

Damian Nenow jest także reżyserem poruszającego dokumentu „Miasto ruin”, zrealizowanego przez studio Platige Image dla Muzeum Powstania Warszawskiego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj