PKO Bank Polski wprowadza karty debetowe z wizerunkami klubów Ekstraklasy

Karta z wyeksponowanym herbem klubów Ekstraklasy już od 22 lutego br. będzie do nabycia dla klientów PKO Banku Polskiego. W najbliższej przyszłości planowane są kolejne udogodnienia dla kibiców, którzy zamówią kartę. #OficjalnaKartaEkstraklasy będzie dostępna dla wszystkich klientów banku.
O autorze
2 min czytania 2019-02-22

– Piłka nożna to emocje, zaangażowanie i pasja. Jako PKO Bank Polski rozumiemy, jak istotne jest przywiązanie kibiców do ich drużyn i barw klubowych. Dlatego też będąc oficjalnym partnerem rozgrywek, wprowadzamy rozwiązanie, które sprawi, że nasi klienci będą mogli cieszyć się spersonalizowanymi produktami dostosowanymi do ich potrzeb i oczekiwań. Dzięki temu karta płatnicza PKO Banku Polskiego stanie się czymś więcej dla kibiców Ekstraklasy i nabierze osobistego charakteru. Jednocześnie chcemy podkreślić, że to jedyny tego rodzaju produkt na rynku. Jako oficjalny bank Ekstraklasy chcemy być blisko kibiców na wielu płaszczyznach – mówi Mariusz Chłopik, dyrektor ds. marketingu sportowego PKO Banku Polskiego.

Już od 22 lutego br. każdy z klientów PKO Banku Polskiego będzie mógł zamówić kartę z herbem własnego ulubionego klubu Ekstraklasy. Kartę będzie można nabyć w placówkach PKO Banku Polskiego, aplikacji IKO, serwisie internetowym iPKO oraz na stronie internetowej www.pkobp.pl.

Do akcji włączyły się: Arka Gdynia, Górnik Zabrze, Jagiellonia Białystok, Korona Kielce, Lech Poznań, Lechia Gdańsk, Legia Warszawa, Miedź Legnica, Piast Gliwice, Pogoń Szczecin, Śląsk Wrocław, Wisła Kraków, Wisła Płock, Zagłębie Lubin i Zagłębie Sosnowiec.

– Wprowadzenie kart płatniczych Oficjalnego Banku Ekstraklasy z herbami naszych klubów to kolejny krok do maksymalnego rozwoju partnerskiej współpracy biznesowej pomiędzy Ekstraklasą a PKO BP. Karta z herbem daje możliwość nowoczesnej i bardziej powszechnej identyfikacji kibiców z ich ukochanym klubem. To również naturalna i skuteczna promocja rozgrywek, dzięki której klienci PKO Banku Polskiego staną się „ambasadorami” zarówno swojego klubu, Ekstraklasy, jak i całej polskiej piłki nożnej – podkreśla Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasy S.A.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nasza pozycja jest efektem systematycznej pracy nad dopasowaniem oferty do potrzeb klientów. Wdrażamy nowe technologie, ale także wyznaczamy trendy jeżeli chodzi o obsługę. Chcemy dać klientom możliwość wyboru. Wiemy, że każdy z nas jest różny, mamy inne zainteresowania. Jednocześnie warto przypomnieć, że obecnie w portfelach klientów PKO Banku Polskiego znajduje się blisko 9 mln kart płatniczych. Karta debetowa umożliwia dokonywanie płatności, w tym także zbliżeniowych i przez internet oraz wypłatę gotówki w bankomatach – mówi Paweł Placzke, dyrektor departamentu produktów klienta indywidualnego

Od sezonu 2018/19 PKO Banki Polski zyskał status partnera głównego Ekstraklasy S.A. W ramach podpisanej umowy logotyp największego polskiego banku jest obecny na koszulkach 16 drużyn, na wszystkich stadionach oraz w transmisjach z meczów. Pośród głównych celów wieloletniego projektu sponsorskiego, za jedną z najważniejszych misji uznaje się przede wszystkim pomoc w rozwoju ligi i młodych piłkarskich talentów w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się