Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Ströer przejmuje obsługę reklamową 400 nośników citylight na poznańskich wiatach przystankowych

Ströer Media przejmuje obsługę 400 nośników typu citylight, znajdujących się na 124 wiatach przystankowych w Poznaniu. Zgodnie z zawartą z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi umową, docelowo obsługą reklamową Ströera zostanie objęta blisko połowa wiat.
O autorze
0 min czytania 2019-02-25

Od stycznia 2019 roku Międzynarodowe Targi Poznańskie są wyłącznym zarządcą wiat przystankowych w Poznaniu. Decyzją spółki, od lutego br. Ströer przejmuje obsługę pierwszej części nośników reklamowych typu citylight. Poprzednim operatorem tych powierzchni był Clear Channel Poland.

– Cieszymy się z podpisanej umowy. Wierzymy, że będzie to pierwszy krok w naszej współpracy z MTP i kolejny z miastem Poznań w obszarze rozwoju reklamy zewnętrznej w tym mieście – mówi Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Nośniki na poznańskich wiatach trafiły do oferty Ströera już w lutym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj