#KupujęNieMarnuję – Lidl testuje projekt w duchu zero waste

#KupujęNieMarnuję – Lidl testuje projekt w duchu zero waste

W wybranych Lidlach w Polsce wprowadzono specjalną półkę z produktami z krótkim terminem przydatności, przecenionymi nawet o 70%. Projekt jest na razie w fazie testowej.

zdjęcie: facebook.com/foodsharingwroclaw

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

#KupujęNieMarnuję to nowy projekt Lidla, stworzony w duchu zero waste. W wybranych placówkach marki w całej Polsce pojawiły się specjalne półki z przecenionymi nawet do 70% produktami. Znaleźć tam można m.in. pieczywo, owoce oraz warzywa z krótkim terminem przydatności. Tym samym Lidl chce walczyć z marnowaniem żywności.

Zdjęcie przedstawiające ową półkę „zero waste” Lidla pojawiło się na facebookowej grupie „Foodsharing Wrocław”. W komentarzu do wpisu marka poinformowała, że projekt #KupujęNieMarnuję jest na razie w fazie testowej.

PS

Lidl brał udział również w akcji „Samotne banany”, która zwracała uwagę na problem marnowania żywności, zwłaszcza tej samotnej czy nieidealnej.

PS2

W niewielkiej szwedzkiej miejscowości Eskilstuna pojawiła się galeria handlowa ReTuna z produktami tylko z drugiej ręki. Pomysłodawczyni miejsca Anna Bergstrom znalazła kompromis między konsumpcjonizmem a ideą zero waste.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij