#KupujęNieMarnuję – Lidl testuje projekt w duchu zero waste

#KupujęNieMarnuję – Lidl testuje projekt w duchu zero waste
W wybranych Lidlach w Polsce wprowadzono specjalną półkę z produktami z krótkim terminem przydatności, przecenionymi nawet o 70%. Projekt jest na razie w fazie testowej.
O autorze
0 min czytania 2019-02-27

zdjęcie: facebook.com/foodsharingwroclaw

#KupujęNieMarnuję to nowy projekt Lidla, stworzony w duchu zero waste. W wybranych placówkach marki w całej Polsce pojawiły się specjalne półki z przecenionymi nawet do 70% produktami. Znaleźć tam można m.in. pieczywo, owoce oraz warzywa z krótkim terminem przydatności. Tym samym Lidl chce walczyć z marnowaniem żywności.

Zdjęcie przedstawiające ową półkę „zero waste” Lidla pojawiło się na facebookowej grupie „Foodsharing Wrocław”. W komentarzu do wpisu marka poinformowała, że projekt #KupujęNieMarnuję jest na razie w fazie testowej.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lidl brał udział również w akcji „Samotne banany”, która zwracała uwagę na problem marnowania żywności, zwłaszcza tej samotnej czy nieidealnej.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W niewielkiej szwedzkiej miejscowości Eskilstuna pojawiła się galeria handlowa ReTuna z produktami tylko z drugiej ręki. Pomysłodawczyni miejsca Anna Bergstrom znalazła kompromis między konsumpcjonizmem a ideą zero waste.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się