TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Labcon i SalesTube wygrywają przetarg na kompleksową obsługę Sephora Polska w social mediach

Labcon wygrał przetarg i rozpoczyna współpracę z Sephora Polska, którą wraz z SalesTube będzie obsługiwał w modelu one social. Agencje będą odpowiedzialne za strategię komunikacji, budowanie efektywnych platform komunikacji i wizerunku sieci perfumerii w social mediach oraz za działania paid social.
O autorze
1 min czytania 2019-02-27

Od marca agencja Labcon będzie odpowiadała za komunikację Sephora Polska począwszy od strategii, poprzez planowanie i realizację kampanii mediowych aż po kompleksową obsługę kanałów na platformach społecznościowych. Agencja będzie także partnerem Sephora w budowaniu strategii social mediowej przy wprowadzaniu nowych marek, wspieraniu mechanizmów prosprzedażowych oraz w komunikacji wydarzeń i eventów PR marki.

Labcon wygrał przetarg dzięki maksymalnie dopasowanej ofercie do potrzeb rozwijania autentycznej i angażującej komunikacji z konsumentami przy jednoczesnej optymalizacji wpływu contentu na realizację celów biznesowych klienta. Agencja ze swoją odpowiedzią na brief przetargowy idealnie wpisała się w potrzeby komunikacji Sephora Polska w oparciu o działania w modelu „one social”, w którym content marketing skorelowany jest z działaniami performensowymi. Za obszar paid social w obsłudze nowego klienta odpowiedzialny będzie SalesTube.

– Strategia komunikacji „one social” to połączenie dwóch bardzo ważnych obszarów – content i performance marketing. Mimo że pracujemy w dwóch różnych spółkach, to podchodzimy do komunikacji na kanałach marek jako jeden zespół, realizując działania w najbardziej efektywnościowym modelu. Razem z SalesTube, działając w ramach tej samej grupy komunikacyjnej, skutecznie łączymy te dwie kompetencje, wnosząc pozytywne zmiany do biznesu naszych klientów – mówi Marta Łysiak, managing director agencji Labcon.

Celem prowadzonych przez Labcon działań contentowych, przy wsparciu SalesTube w obszarze paid social, będzie budowanie spójnego i silnego wizerunku sieci Sephora w mediach społecznościowch, budowanie efektywnych platform komunikacji oraz zaangażowanie grupy docelowej. Agencja będzie wdrażać nową strategię komunikacji na kanałach Sephora na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz kanale YouTube: Sephora Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj