„To jest pyszne od 25 lat” – Hochland startuje z loterią promocyjną i ponownie zaprasza do spotu „szkolnych przyjaciół" sprzed lat

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„To jest pyszne od 25 lat” – Hochland startuje z loterią promocyjną i ponownie zaprasza do spotu „szkolnych przyjaciół

Hochland świętuje 25-lecie obecności na polskim rynku. Z tej okazji wystartowała ogólnopolska loteria promocyjna, którą wspiera spot reklamowy „To jest pyszne od 25 lat”. Na planie zdjęciowym ponownie spotkali się aktorzy, którzy wiele lat temu wcielili się w rolę szkolnych przyjaciół w reklamie.

– Marka Hochland jest obecna na polskim rynku już 25 lat. Przez te lata Polacy pokochali smak naszych serów, a my zrealizowaliśmy wiele kampanii reklamowych. Jedną z najbardziej lubianych i pamiętanych kampanii była seria pt. „Szkolni przyjaciele”. W ramach obchodów 25-lecia postanowiliśmy zorganizować dla naszych konsumentów urodzinową loterię i w komunikacji marketingowej nawiązać do „Szkolnych przyjaciół”– mówi Radosław Jurkowski, senior brand manager w Hochland.

Spotykające się przy parkowej ławeczce dzieci, które wymieniały się pysznymi kanapkami, na długie lata zapadły Polakom w pamięć. Główni bohaterowie poznali się podczas castingu do reklamy „Szkolnych Przyjaciół”. To oni odgrywali scenkę dzielenia się kanapkami, jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich reklam.

Minęło wiele lat, a filmowa przyjaźń aktorów, których połączyła reklama serów Hochland przetrwała. I trwa do dziś. Teraz ponownie spotkali się na planie.

– W komunikacji sięgnęliśmy do klasycznej serii reklam serów Hochland sprzed lat, czyli do „Szkolnych Przyjaciół” – uroczej dwójki dzieciaków przeżywających kolejne, zabawne przygody na parkowej ławce. Dziś, w nowej odsłonie kampanii, szkolni przyjaciele są już dorośli, po drodze przyjaźń przerodziła się w reklamie w miłość, a ta w małżeństwo. Po kilkunastu latach mają już własne dzieci i przekazują im symboliczny gest dzielenia się pysznymi kanapkami z serem Hochland, który połączył ich przed laty – mówi Marek Szpak, creative team head agencji V&P.

Reklama jest zaproszeniem do udziału w ogólnopolskiej loterii promocyjnej, która ruszyła 19 lutego i potrwa do połowy kwietnia 2019 r. Na jej uczestników czekają liczne nagrody w tym 5 Jeepów® Renegade oraz codzienne 25 x 100 zł. Wystarczy kupić produkt marki z kodem i zarejestrować go na stronie loterii. Losowanie nagród głównych zaplanowane jest na 7 maja 2019 r.

Za koncepcję i realizację kampanii oraz loterię odpowiada agencja reklamowa V&P.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij