TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pierwsza reklama telewizyjna Land Rover zrealizowana w Polsce

W piątek, 1 marca, rusza kampania telewizyjna, promująca model Range Rover Evoque. Kampania opiera się na spocie, który po raz pierwszy w historii marki został zrealizowany w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2019-03-01

Spot o długości 30 sekund jest główną częścią nowej kampanii taktycznej, promującej w Polsce luksusowego SUV-a Range Rovera Evoque w wynajmie długoterminowym bez opłaty wstępnej. Spot będzie emitowany w telewizji, VOD, kinie oraz na kanałach Land Rover Polska w social mediach już od najbliższego piątku. Za kompleksową obsługę kampanii odpowiada Group One, który zaplanował i zrealizował ją zgodnie z modelem współpracy „end-to-end”, łącząc kompetencje komunikacyjne, kreatywne i mediowe.

Nowa reklama oddaje miejski charakter Range Rover Evoque oraz jego idealną równowagę między technologią i luksusem. Dzięki charakterystycznej sylwetce nawiązującej do nadwozia coupé, Range Rover Evoque jest samochodem, który chwyta za serca nie tylko kobiety na całym świecie.

Kobiety determinują ponad 80% globalnej konsumpcji, podejmując ważne decyzje zakupowe w swoim i często w imieniu całej rodziny. Doskonale wiedzą czego chcą i co spełnia ich potrzeby, dlatego też bardzo mocno zaznaczają swoją obecność w reklamie. Nasz spot kierujemy właśnie do nich, do nowoczesnych kobiet, które stawiają na doświadczanie życia i wybory w zgodzie ze sobą – mówi Paweł Kuskowski, dyrektor marketingu Jaguar Land Rover w Polsce.

Za koncept kreatywny i scenariusz odpowiada agencja Labcon we współpracy z Media Ready. Produkcję spotów powierzono Media Ready – film wyreżyserował Paweł Kucharczyk, który razem z Michałem Wrońskim odpowiadał za zdjęcia. To pierwsza taka kampania telewizyjna, stworzona wspólnie przez zespoły Group One – Labcon i Media Ready oraz kolejna, która realizowana jest w modelu one team przez spółki należące do grupy. Za strategię i działania mediowe w ramach stałej współpracy odpowiada Value Media. Land Rover na co dzień obsługuje również SalesTube, agencja one stop shop for e-commerce, która odpowiada za działania marki w digitalu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj