W ramach współpracy Cube Group odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów cyfrowych (m.in. display, e-mail, search, wideo, social), zaawansowaną analitykę, wsparcie technologiczne i doradztwo.
mBank powierzył Cube Group ciągłą optymalizację procesów sprzedaży kont, kredytów i ubezpieczeń oferowanych przez bank w poszczególnych kanałach online m.in. na podstawie analizy customer journey.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja została wybrana w drodze przetargu. Współpraca jest długoterminowa.